• Anonym (Gillette.)

Är det ok att raka fittan i offentlig dusch?

Vad tycker ni?

Är det ok att raka fittan i duschen på gymmet eller i simhallen när andra kan se vad man gör?

• Svar på tråden Är det ok att raka fittan i offentlig dusch?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (k)
    Anonym (Sofie) skrev 2023-12-06 17:08:24 följande:
    Bidra istället i ämnet - det för tråden framåt långt bättre än gnäll
    Det är du som gnäller. Sluta själv.

Som jag tidigare sa - kvinnor håller i regel inte på och äcklar sig när de står i offentliga duschar. Precis som de flesta normalfuntade män inte gör det. Rakning ägnar man sig åt i det privata och inte bland främlingar.
  • Anonym (Sofie)
    Anonym (k) skrev 2023-12-06 17:20:57 följande:

Som jag tidigare sa - kvinnor håller i regel inte på och äcklar sig när de står i offentliga duschar. Precis som de flesta normalfuntade män inte gör det. Rakning ägnar man sig åt i det privata och inte bland främlingar.
    Tror du missbedömer där
  • Anonym (En undring)
    Anonym (k) skrev 2023-12-06 17:20:57 följande:

Det är din åsikt. Tänker på det Xx skrev

"Tål man inte att se någon raka sig förstår jag inte hur man kan vara ok med att någon tvättar underlivet i offentlig dusch, ser ju ut som att den står och smeker sig!"

Har sett de som snyter sig i duschen och ingen bryr sig, då borde det även gå bra att raka fittan på samma plats, enligt mig.
  • Anonym (En undring)

Senast idag var jag med om att en snöt sig i offentliga duschen.

Ingen reagerade.

• nihka
    Anonym (En undring) skrev 2023-12-21 22:18:03 följande:

Senast idag var jag med om att en snöt sig i offentliga duschen.

Ingen reagerade.

Att snyta sig i duschen kräver inga vassa verktyg som kasseras på plats eller kan glömmas kvar i duschen och som barn kan skada sig på. Av samma orsak får man inte ha med glasflaskor in på badet.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
Svar på tråden Är det ok att raka fittan i offentlig dusch?