• Anonym (Gillette.)

Är det ok att raka fittan i offentlig dusch?

Vad tycker ni?

Är det ok att raka fittan i duschen på gymmet eller i simhallen när andra kan se vad man gör?

• Svar på tråden Är det ok att raka fittan i offentlig dusch?
  • Anonym (Blondinen)
    Anonym (Sofie) skrev 2023-12-21 22:49:53 följande:
    Eller hur. 

Finns det inget problem, så får man hitta på ett problem, så att framstår som medveten och redig.
    Håller med, vilket korkat argument. Då får ju småbarnsföräldrar inte raka sig överhuvudtaget eftersom de kan glömma att ta undan rakhyveln. Vi får ju inte ens hacka lök för vi kan ju glömma att ta undan kniven. 

Ett dåligt försök att försvara sin dömande och moraliserande attityd. 

• Anonym (Sofie)
    Anonym (Blondinen) skrev 2023-12-22 05:21:23 följande:
    Håller med, vilket korkat argument. Då får ju småbarnsföräldrar inte raka sig överhuvudtaget eftersom de kan glömma att ta undan rakhyveln. Vi får ju inte ens hacka lök för vi kan ju glömma att ta undan kniven. 

Yes - det argumentet är världsrekord i tramsighet.

Om det ytterst är så att den som argumenterar så föredrar lurviga underliv, så är det enklast att gå rakt på sak och skriva 'jag gillar håriga kön', så är det bra med det.

I förlängningen får ju annars ingen göra något någonstans som du skriver. Du får inte spela fotboll - barn kan få bollen i skallen. Du får inte bre smör på mackan till dina barn - de kan bli feta. Barn får inte bada bastu - de kan bränna sig.
    Barn får inte bada i havet -;de kan spolas bort till Amerika.

Vi andra som föredrar att trimma lite eller mycket kan LUGNT fortsätta göra oss fina som en del av en helt vanlig normal hygienrutin precis där vi vill. Med eller utan någon som ser på. 100 % odramatiskt.
  • nihka
    Anonym (Blondinen) skrev 2023-12-22 05:21:23 följande:

Absolut. Vi kan lägga ut knivar på simhallen med samma resonemang.

En del vill bara leva ut sin egoism och verkar oförmögna att visa hänsyn. Men kör för all del på. Ansa anus också på stranden och lägg macheten i sanden. Alla uppskattar en fräsch och fri attityd Glad
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (Sofie) skrev 2023-12-22 06:51:34 följande:
    Yes - det argumentet är världsrekord i tramsighet.

Om det ytterst är så att den som argumenterar så föredrar lurviga underliv, så är det enklast att gå rakt på sak och skriva 'jag gillar håriga kön', så är det bra med det.

I förlängningen får ju annars ingen göra något någonstans som du skriver. Du får inte spela fotboll - barn kan få bollen i skallen. Du får inte bre smör på mackan till dina barn - de kan bli feta. Barn får inte bada bastu - de kan bränna sig.
    Barn får inte bada i havet -;de kan spolas bort till Amerika.

Vi andra som föredrar att trimma lite eller mycket kan LUGNT fortsätta göra oss fina som en del av en helt vanlig normal hygienrutin precis där vi vill. Med eller utan någon som ser på. 100 % odramatiskt.
    Om det ytterst är så att den som argumenterar för att hens starka behåring måste kapas varje gång den befinner sig under vatten så är det ju enklast att gå rakt på sak och skriva "jag ogillar mitt Yetikön", så är det bra med det. Fast vi andra med integritet som föredrar att sköta det privata privat tycker att den som står där och karvar beter sig osmakligt, egoistiskt och ansvarslöst.

Sedan hjälper det ju till att man är läskunnig gällande skyltar i anslutning till bastu och duschrum om fotfilning och rakning. Tragiskt att man måste skriva ut det självklara.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (Oh NO)
    Anonym (Gillette.) skrev 2017-08-30 21:41:28 följande:
    Är det ok att raka fittan i offentlig dusch?

Vad tycker ni?

Är det ok att raka fittan i duschen på gymmet eller i simhallen när andra kan se vad man gör?

Varför inte sköta det hemma?
    Vem vill halka runt i någons annans pubishår?
    Inte jag..
  • Anonym (Pubishår)
    Anonym (Oh NO) skrev 2023-12-22 09:56:20 följande:
    Varför inte sköta det hemma?
    Vem vill halka runt i någons annans pubishår?
    Inte jag..
    Det är så skönt och mysigt att på bubishår mellan tårna när man duschar!
  • Anonym (Sofie)
    nihka skrev 2023-12-22 09:51:15 följande:
    Om det ytterst är så att den som argumenterar för att hens starka behåring måste kapas varje gång den befinner sig under vatten så är det ju enklast att gå rakt på sak och skriva "jag ogillar mitt Yetikön", så är det bra med det. Fast vi andra med integritet som föredrar att sköta det privata privat tycker att den som står där och karvar beter sig osmakligt, egoistiskt och ansvarslöst.

Sedan hjälper det ju till att man är läskunnig gällande skyltar i anslutning till bastu och duschrum om fotfilning och rakning. Tragiskt att man måste skriva ut det självklara.
    Tror att du kanske bortser från att rakning är en väldigt etablera rutin nuförtiden.

Blir förvånad att det tycks vara så laddat för dig när detta är något som vi gör på bred front sedan decennier.

Inte konstigare än att tvätta håret eller sminka sig.
  • Anonym (Oh NO)
    Anonym (Pubishår) skrev 2023-12-22 10:29:21 följande:
    Det är så skönt och mysigt att på bubishår mellan tårna när man duschar!
    Whatever rocks your boat
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Sofie)
    Wak skrev 2023-12-22 16:58:39 följande:
    Det är inte alls samma resonemang att lägga knivar i samhallen som att hacka lök och sedan lägga undan kniven så inte småbarn kommer åt den. Det är inte heller samma sak att raka sig där det finns en vask som att raka sig på stranden där det inte finns.  
    Eller har du så låg IQ att du inte förstår att dina liknelser är totalt urbota korkade. 
    Trådens mest korkade moralist. 
    Tack - så skönt att vi är flera som inte har tappat allt förstånd Solig
Svar på tråden Är det ok att raka fittan i offentlig dusch?