• Anonym (Gillette.)

Är det ok att raka fittan i offentlig dusch?

Vad tycker ni?

Är det ok att raka fittan i duschen på gymmet eller i simhallen när andra kan se vad man gör?

• Svar på tråden Är det ok att raka fittan i offentlig dusch?
  • Anonym (En undring)
    Anonym (Oj fan) skrev 2023-07-06 14:47:59 följande:

Absolut inte det får du göra hemma. Prata äckligt tänk på den som kommer efter dej.

Då får jag anta att du aldrig tar i handtag.
  • Anonym (Taurus)
    Anonym (En undring) skrev 2023-07-06 16:35:05 följande:
    Då får jag anta att du aldrig tar i handtag.
    Hur kan det ens vara en grej, det där med att raka fittan??🤔
    Jag rakar både ansiktet och kuken emellanåt, offentligt och hemma. Morr

Allt gott!
  • Anonym (Qwerty)
    Anonym (Taurus) skrev 2023-07-08 00:30:44 följande:
    Hur kan det ens vara en grej, det där med att raka fittan??🤔
    Jag rakar både ansiktet och kuken emellanåt, offentligt och hemma. Morr

Allt gott!
    Får bilder av texten. Hår på kuken låter spännande. Synd att raka den måste kännas intressant.
  • Anonym (En undring)

Ja, nu är det snart 2024 och det går sannerligen bra att raka fittan i offentlig dusch.

• nihka
    Anonym (En undring) skrev 2023-12-04 13:26:51 följande:

Ja, nu är det snart 2024 och det går sannerligen bra att raka fittan i offentlig dusch.

Jag brukar dra fram en bänk där vi samlas vi ett gäng som tittar på och kommenterar. Det är ju ändå snart 2024.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (Sofie)
    nihka skrev 2023-12-06 02:52:39 följande:
    Jag brukar dra fram en bänk där vi samlas vi ett gäng som tittar på och kommenterar. Det är ju ändå snart 2024.
    Gör du det? Berätta mer!
  • Anonym (Ehh)

Nej, det är inte okej. Ingen vill se en annan kvinna stå och ansa sin fitta. Ingen vill stampa runt i någon annans pubishår eller för den delen rensa det ur avloppet när det är stopp. Gå hem och raka om det är så viktigt.

• Anonym (Sofie)
    Anonym (Ehh) skrev 2023-12-06 09:58:17 följande:

Nej, det är inte okej. Ingen vill se en annan kvinna stå och ansa sin fitta. Ingen vill stampa runt i någon annans pubishår eller för den delen rensa det ur avloppet när det är stopp. Gå hem och raka om det är så viktigt.

Tror att det är få - om ens någon - som rakar fittan från scratch i en offentlig dusch.

Några små söta fjun på duschgolvet skadar inte någon Solig
  • Illustration100

Usch, otrevligt! Detta vill jag inte minnas när jag går därifrån. Och kanske att barn är där? Som någon annan skrev, det fastnar i avloppet och sedan ska någon stackare plocka upp det. Blir kräksfärdig bara jag tänker på det. Detta får man pyssla med i sitt eget badrum, och ta hand om sitt eget könshår.

• Anonym (Sofie)
    Illustration100 skrev 2023-12-06 10:23:52 följande:

Usch, otrevligt! Detta vill jag inte minnas när jag går därifrån. Och kanske att barn är där? Som någon annan skrev, det fastnar i avloppet och sedan ska någon stackare plocka upp det. Blir kräksfärdig bara jag tänker på det. Detta får man pyssla med i sitt eget badrum, och ta hand om sitt eget könshår.

Oj så jobbigt för dig 
Svar på tråden Är det ok att raka fittan i offentlig dusch?