• sunset

Lilla juni 2014 tråden *BILDTRÅDEN*

Så tjejer nu kör vi på en bildtråd också tycker jag. släng in allt ni vill och lite till.

• Svar på tråden Lilla juni 2014 tråden *BILDTRÅDEN*
  • DevilsDaughter

eva; Har tre sen innan, gick över 1 vecka med första, 2 veckor med andra och 3 veckor med tredje(då sattes jag igång).. Känner du av något?

• EvaÖman
    DevilsDaughter skrev 2014-06-14 19:33:27 följande:
    eva; Har tre sen innan, gick över 1 vecka med första, 2 veckor med andra och 3 veckor med tredje(då sattes jag igång).. Känner du av något?

Men vad lustigt... Hoppas att du slipper bli igångsatt med 4 fjärde barnet då, vore ju supertråkigt. 

För du har väl bebis kvar i magen? 

Jag har tyvärr inga känningar... Bara en massa sammandragningar! :( 

Så trött på att vara gravid o ha ont i bäckenet och ha diverse gravidsymptom. Blää! 

Idag har vi 0 dagar kvar enligt min app. 

• Jessica08

En vecka kvar till bf!! Nu känns det riktigt segt när det känns som att det vart på g flera ggr men sen stannat av..

• mmjansson85

Jag har 11 dagar kvar till bf. Verkar inte hända så mycket så jag gissar att vi kommer gå över några dagar...

• DevilsDaughter

Jag har också BF 17 juni! Dock känns det som att det redan är övertid sedan länge då jag fick massa förkänningar när jag gått 37 veckor och verkligen trodde det skulle bli tidigare. Men än är bebis i magen och man har inte mkt andra tankar i huvudet än förlossning och att tyda tecken på att det skulle vara på G..

• EvaÖman

Hoppas att ni slipper gå över tiden... Sjukt tungt när det är varma dagar o inte kan man roa pojken som man kunde göra innan... :( Någon annan som också känner sig rörelseförhindrad från magen o neråt?

• mmjansson85

Hur går det för alla? Nån mer som fortfarande väntar? Bf är idag och nu har slemproppen äntligen börjat lossna så jag hoppas att det börjar närma sig! :)

• liten2014

Hade bf den 17 juni men ingen bebis än men har börjat få värkar så jag är skit exalterad nu!!!! :):):)

• mmjansson85
    liten2014 skrev 2014-06-27 19:02:30 följande:
    Hade bf den 17 juni men ingen bebis än men har börjat få värkar så jag är skit exalterad nu!!!! :):):)

Härligt! :) lycka till!!
Svar på tråden Lilla juni 2014 tråden *BILDTRÅDEN*