Lilla juni 2014 tråden *BILDTRÅDEN*
Så tjejer nu kör vi på en bildtråd också tycker jag. släng in allt ni vill och lite till.
Så tjejer nu kör vi på en bildtråd också tycker jag. släng in allt ni vill och lite till.
Mage v.24
vagnen som vi köpt. underbar är den.
Babynestet som jag gjorde passade verkligen perfekt i vagnen. och rosa så klart. och så älskar jag stjärnor. blev helt perfekt.
finkläder till lillan :D
jättefina magar tjejer. helt underbara.
känns som jag terrar tråden helt och hållet här ;)
Men här är v.25 ;)
Ikväll har vi hämtat hem prinsessans spjälsäng. Hittade äntligen en som jag gillade. En Brio så klart. och nu står den där. har inget täcker och kudde än men det ska införskaffas om 4 veckor när vi ska till Ullared.
v.26 (25+5)
Jag och maken var på en jättestor barnloppis idag och gud vad mycket fint dom hade. helt galet. Letade mest efter newbie och hittade massor. Vissa saker helt oanvända med prislapp kvar. Betalade mellan 5-30 kr för varje plagg ungefär.
5 bodys
2 pyjamasar
1 klännig
1 overall
1 par byxor
8 tröjor
3 mössor
Och denna har jag kollat på och funderat på om vi skulle köpa så nu var det perfekt att vi hittade den. Ergobaby ser helt ny ut. inte en skråma och inga fläckar. 500 kr med spädbarnsinlägg. som hittat måste jag säga.
Det går sakta men säkert framåt. nu räknar vi ner till v.30. Små delmål gör det lättare.
undra hur mycket mer det blir. hihi
Vår fina skötväska. nu är det inte mycket kvar att handla. och snart kan man på riktigt börja räkna ned.