Lilla juni 2014 tråden *BILDTRÅDEN*
Så tjejer nu kör vi på en bildtråd också tycker jag. släng in allt ni vill och lite till.
Så tjejer nu kör vi på en bildtråd också tycker jag. släng in allt ni vill och lite till.
Hej alla mammor.... Nu är man inne i vecka 29+1
Någon annan som bor i Svedala/Bara/Malmö o skall ha i Juni?
undra hur mycket mer det blir. hihi
Åh så mkt fint :) kul med shopping!
Hej alla mammor.... Nu är man inne i vecka 29+1
Någon annan som bor i Svedala/Bara/Malmö o skall ha i Juni?
Kul att se era inköp! Jag har en massa lagrat i klädkammaren där det är FULLT av annat skit. Fick dessutom två plastbyttor med bebiskläder från min mans syster som ska sorteras upp. Har en del att städa i klädkammaren och måste fixa plats i byrån i sovrummet.. Känner att det är dumt att köpa nytt tills jag vet vad jag behöver för nåt.. Men jag börjar bli sugen! Lillan i magen börjar bli allt mer påtaglig nu och det känns verkligen att det är på riktigt nu! Om bara tiden ville gå liite snabbare!
Heej!
Åh vad kul, vi bodde också i Oxie innan flytten till Bara..
Spännande med någon som också är beräknad i samma månad o med bara några dagars mellanrum.
Föda i Malmö?
Hade varit kul o träffas, inte så många utav mina vänner som väntar fler barn...
Jobbar du fortfarande? Eller har du gått på havandeskapsledighet?
Heej!
Åh vad kul, vi bodde också i Oxie innan flytten till Bara..
Spännande med någon som också är beräknad i samma månad o med bara några dagars mellanrum.
Föda i Malmö?
Hade varit kul o träffas, inte så många utav mina vänner som väntar fler barn...
Jobbar du fortfarande? Eller har du gått på havandeskapsledighet?