• sunset

Lilla juni 2014 tråden *BILDTRÅDEN*

Så tjejer nu kör vi på en bildtråd också tycker jag. släng in allt ni vill och lite till.

• Svar på tråden Lilla juni 2014 tråden *BILDTRÅDEN*
  • EvaÖman
    himlafin skrev 2014-04-12 09:47:23 följande:
    Från i måndags. v. 29+0. Nu är det inte sådär jättelångt kvar =)

Så fin o liten kula du har! 
  • himlafin
    EvaÖman skrev 2014-04-14 11:25:19 följande:
    Så fin o liten kula du har! 
    Haha tycker du att den är liten ?? Mitt sf-mått ligger på översta kurvan ! Är mkt större denna gången än vad jag va förra. Jag rullar snart fram! haha
  • EvaÖman
    himlafin skrev 2014-04-15 12:07:33 följande:
    Haha tycker du att den är liten ?? Mitt sf-mått ligger på översta kurvan ! Är mkt större denna gången än vad jag va förra. Jag rullar snart fram! haha
    haha... Ja du har en liten söt kula =P
  • EvaÖman

Detta var sista ultraljudet o nu fick vi reda på könet av ett litet misstag utav läkaren... + för mig, men - för sambon som inte ville veta... O så många som är så nyfikna, hur kan det komma sig att man är så nyfiken på vad som ligger o väntar på en inne i magen? - Är det inte huvudsaken att bebisen är frisk? 

Idag är vi inne på vecka 33+1
  • DevilsDaughter

Eva: Jag ville veta denna gången vad som va i magen, har inte vetat med de andra tre.. Jag har inte märkt att folk varit så jättenyfikna direkt.. Men däremot att många "helt främmande" uttalar sig om att man kollar i förtid vad det är. Fått kommentarer som "men det förstör ju hela överraskningen",  och "det är ju hela grejen med förlossningen att man inte vet innan". Jag känner inte alls så, förlossningen känns precis lika stor för mig som när jag inte visste. 

• mmjansson85

Lägger in en bild som jag tog nyss. Glad Vecka 32 (31+4).

Svar på tråden Lilla juni 2014 tråden *BILDTRÅDEN*