• sunset

Lilla juni 2014 tråden *BILDTRÅDEN*

Så tjejer nu kör vi på en bildtråd också tycker jag. släng in allt ni vill och lite till.

• Svar på tråden Lilla juni 2014 tråden *BILDTRÅDEN*
  • prindo
    Jacqueline skrev 2014-03-21 08:20:22 följande:
    Ruttna app som lägger bilder på fel håll!!!
    Testar igen!!
    Håller med denna vecka har gått uber sakta.
  • prindo
    mmjansson85 skrev 2014-03-21 07:33:54 följande:

Vårat babynest :)

Åh vill också ha gud så fint, har du gjort det själv? 
  • mmjansson85
    prindo skrev 2014-03-21 09:12:04 följande:
    Åh vill också ha gud så fint, har du gjort det själv? 
    Nej, jag köpte det på tradera :) Helt nytt och oanvänt för 305 kr inkl frakt.
  • sunset

Jag och maken var på en jättestor barnloppis idag och gud vad mycket fint dom hade. helt galet. Letade mest efter newbie och hittade massor. Vissa saker helt oanvända med prislapp kvar. Betalade mellan 5-30 kr för varje plagg ungefär.

5 bodys
    2 pyjamasar
    1 klännig
    1 overall
    1 par byxor

8 tröjor
    3 mössor

Och denna har jag kollat på och funderat på om vi skulle köpa så nu var det perfekt att vi hittade den. Ergobaby ser helt ny ut. inte en skråma och inga fläckar. 500 kr med spädbarnsinlägg. som hittat måste jag säga.

• mmjansson85
    sunset skrev 2014-03-22 13:07:42 följande:
    Jag och maken var på en jättestor barnloppis idag och gud vad mycket fint dom hade. helt galet. Letade mest efter newbie och hittade massor. Vissa saker helt oanvända med prislapp kvar. Betalade mellan 5-30 kr för varje plagg ungefär.

5 bodys
    2 pyjamasar
    1 klännig
    1 overall
    1 par byxor

8 tröjor
    3 mössor

Och denna har jag kollat på och funderat på om vi skulle köpa så nu var det perfekt att vi hittade den. Ergobaby ser helt ny ut. inte en skråma och inga fläckar. 500 kr med spädbarnsinlägg. som hittat måste jag säga.

Å va fina kläder :D
  • mmjansson85

Bebisens byrå :)

Magen idag v 27(26+2)

Svar på tråden Lilla juni 2014 tråden *BILDTRÅDEN*