• sunset

Lilla juni 2014 tråden *BILDTRÅDEN*

Så tjejer nu kör vi på en bildtråd också tycker jag. släng in allt ni vill och lite till.

• Svar på tråden Lilla juni 2014 tråden *BILDTRÅDEN*
  • EvaÖman
    DevilsDaughter skrev 2014-04-30 10:44:22 följande:
    Eva: Jag ville veta denna gången vad som va i magen, har inte vetat med de andra tre.. Jag har inte märkt att folk varit så jättenyfikna direkt.. Men däremot att många "helt främmande" uttalar sig om att man kollar i förtid vad det är. Fått kommentarer som "men det förstör ju hela överraskningen",  och "det är ju hela grejen med förlossningen att man inte vet innan". Jag känner inte alls så, förlossningen känns precis lika stor för mig som när jag inte visste. 

Alla i min omgivning är jättenyfikna... O försöker få mig att avslöja könet, inte alls roligt.. :/ Nåja om några veckor är väntan förhoppningsvis över.. 

Tycker också att förlossningen känns precis densamma fast man vet könet, det är ju den lilla individen man vill träffa inte könet... :P

• mmjansson85

Magen i lördags när vi gick in i v 33 (32+0).

• mmjansson85

I helgen sydde jag en babywrap och det vart helt okej även fast jag är nybörjare. Ett gosedjur fick vara modell så länge Flört
    Det är fleecetyg på insidan och vävt bomullstyg på utsidan. 
    Planerar även att sy en av velour och interlock stickad bomull. Glad

• mmjansson85

Igår sydde jag 2 par velour byxor till min bebis. Tyckte dom vart rätt bra faktiskt Glad
    Hoppas bara att dom passar Flört

• mmjansson85

Bild från i lördags när vi gick in i vecka 34 :)

Och 2 par byxor som jag sytt som jag vart väldigt nöjd med ;)

• EvaÖman
    mmjansson85 skrev 2014-05-12 08:53:57 följande:
    Bild från i lördags när vi gick in i vecka 34 :)

Och 2 par byxor som jag sytt som jag vart väldigt nöjd med ;)

Åh vill också kunna så... Älskar dina uggle-byxor :D 

Duktig du är!

Svar på tråden Lilla juni 2014 tråden *BILDTRÅDEN*