Inlägg från: EvaÖman |Visa alla inlägg
  • EvaÖman

Lilla juni 2014 tråden *BILDTRÅDEN*

Vecka 25. 

Gick in i vecka 26 idag. 

Lika stor mage som när jag väntade 1:a.. 

Ni har super fina magar allihopa =)

• EvaÖman

Hej alla mammor.... Nu är man inne i vecka 29+1 

Någon annan som bor i Svedala/Bara/Malmö o skall ha i Juni?

• EvaÖman
    sunset skrev 2014-04-05 09:40:15 följande:
    undra hur mycket mer det blir. hihi

MEN OOOJ... haha, hur skall ni hinna använda allt? Eller är det blandade storlekar? :P
  • EvaÖman
    himlafin skrev 2014-04-06 08:24:23 följande:
    Hej!

Går in i v 30 imorgon och är beräknad till 22 juni =)
    Bor i Oxie sen 2 år tillbaka =)

Heej!

Åh vad kul, vi bodde också i Oxie innan flytten till Bara.. 

Spännande med någon som också är beräknad i samma månad o med bara några dagars mellanrum.

Föda i Malmö? 

Hade varit kul o träffas, inte så många utav mina vänner som väntar fler barn... 

Jobbar du fortfarande? Eller har du gått på havandeskapsledighet? 

• EvaÖman
    mmjansson85 skrev 2014-04-08 13:15:04 följande:
    Beställde lite kläder från Ellos oxå bland annat den här skitsöta overallen!
    Jag tog storlek 62 så kan han nog ha den i höst Skrattande

Är kläderna från Ellos bra, min undran är då EFTER dom har tvättats. Vet du något om det?
  • EvaÖman
    mmjansson85 skrev 2014-04-11 14:11:08 följande:
    Det vet jag inte eftersom att jag inte fått hem dom än men jag har beställt till mig själv från Ellos och då har jag aldrig märkt några problem. 
    Hmm, man får väl testa o beställa lite då.. Tack för ditt svar!
  • EvaÖman
    himlafin skrev 2014-04-12 09:47:23 följande:
    Från i måndags. v. 29+0. Nu är det inte sådär jättelångt kvar =)

Så fin o liten kula du har! 
  • EvaÖman
    himlafin skrev 2014-04-15 12:07:33 följande:
    Haha tycker du att den är liten ?? Mitt sf-mått ligger på översta kurvan ! Är mkt större denna gången än vad jag va förra. Jag rullar snart fram! haha
    haha... Ja du har en liten söt kula =P
  • EvaÖman

Detta var sista ultraljudet o nu fick vi reda på könet av ett litet misstag utav läkaren... + för mig, men - för sambon som inte ville veta... O så många som är så nyfikna, hur kan det komma sig att man är så nyfiken på vad som ligger o väntar på en inne i magen? - Är det inte huvudsaken att bebisen är frisk? 

Idag är vi inne på vecka 33+1
  • EvaÖman
    DevilsDaughter skrev 2014-04-30 10:44:22 följande:
    Eva: Jag ville veta denna gången vad som va i magen, har inte vetat med de andra tre.. Jag har inte märkt att folk varit så jättenyfikna direkt.. Men däremot att många "helt främmande" uttalar sig om att man kollar i förtid vad det är. Fått kommentarer som "men det förstör ju hela överraskningen",  och "det är ju hela grejen med förlossningen att man inte vet innan". Jag känner inte alls så, förlossningen känns precis lika stor för mig som när jag inte visste. 

Alla i min omgivning är jättenyfikna... O försöker få mig att avslöja könet, inte alls roligt.. :/ Nåja om några veckor är väntan förhoppningsvis över.. 

Tycker också att förlossningen känns precis densamma fast man vet könet, det är ju den lilla individen man vill träffa inte könet... :P

• EvaÖman
    mmjansson85 skrev 2014-05-12 08:53:57 följande:
    Bild från i lördags när vi gick in i vecka 34 :)

Och 2 par byxor som jag sytt som jag vart väldigt nöjd med ;)

Åh vill också kunna så... Älskar dina uggle-byxor :D 

Duktig du är!

• EvaÖman
    EvaÖman skrev 2014-05-12 09:38:48 följande:

Åh vill också kunna så... Älskar dina uggle-byxor :D 

Duktig du är!

Vill också kunna sy, blev lite för exalterad :P
  • EvaÖman

BF om 5 dagar.... Snälla kom innan så vi slipper gå över tiden denna gången också!

Men känner man sig själv rätt så är detta också en bebis som vill stanna kvar i magen, precis som sin storebror!

• EvaÖman
    DevilsDaughter skrev 2014-06-12 11:47:35 följande:
    Eva Öhman: På tisdag? Då jag jag också BF! Hur mkt gick du över förra gången?

Vad kul. Ja på tisdag, 17 Juni. Gick över 10 dagar med första. 

Om du har en sen innan, gick du också över?

• EvaÖman
    DevilsDaughter skrev 2014-06-14 19:33:27 följande:
    eva; Har tre sen innan, gick över 1 vecka med första, 2 veckor med andra och 3 veckor med tredje(då sattes jag igång).. Känner du av något?

Men vad lustigt... Hoppas att du slipper bli igångsatt med 4 fjärde barnet då, vore ju supertråkigt. 

För du har väl bebis kvar i magen? 

Jag har tyvärr inga känningar... Bara en massa sammandragningar! :( 

Så trött på att vara gravid o ha ont i bäckenet och ha diverse gravidsymptom. Blää! 

Idag har vi 0 dagar kvar enligt min app. 

• EvaÖman

Hoppas att ni slipper gå över tiden... Sjukt tungt när det är varma dagar o inte kan man roa pojken som man kunde göra innan... :( Någon annan som också känner sig rörelseförhindrad från magen o neråt?

Svar på tråden Lilla juni 2014 tråden *BILDTRÅDEN*