Lilla juni 2014 tråden *BILDTRÅDEN*
Vecka 25.
Gick in i vecka 26 idag.
Lika stor mage som när jag väntade 1:a..
Ni har super fina magar allihopa =)
Vecka 25.
Gick in i vecka 26 idag.
Lika stor mage som när jag väntade 1:a..
Ni har super fina magar allihopa =)
Hej alla mammor.... Nu är man inne i vecka 29+1
Någon annan som bor i Svedala/Bara/Malmö o skall ha i Juni?
Heej!
Åh vad kul, vi bodde också i Oxie innan flytten till Bara..
Spännande med någon som också är beräknad i samma månad o med bara några dagars mellanrum.
Föda i Malmö?
Hade varit kul o träffas, inte så många utav mina vänner som väntar fler barn...
Jobbar du fortfarande? Eller har du gått på havandeskapsledighet?
Idag gick vi in i vecka 31.
Detta var sista ultraljudet o nu fick vi reda på könet av ett litet misstag utav läkaren... + för mig, men - för sambon som inte ville veta... O så många som är så nyfikna, hur kan det komma sig att man är så nyfiken på vad som ligger o väntar på en inne i magen? - Är det inte huvudsaken att bebisen är frisk?
Alla i min omgivning är jättenyfikna... O försöker få mig att avslöja könet, inte alls roligt.. :/ Nåja om några veckor är väntan förhoppningsvis över..
Tycker också att förlossningen känns precis densamma fast man vet könet, det är ju den lilla individen man vill träffa inte könet... :P
Och 2 par byxor som jag sytt som jag vart väldigt nöjd med ;)
Åh vill också kunna så... Älskar dina uggle-byxor :D
Duktig du är!
Åh vill också kunna så... Älskar dina uggle-byxor :D
Duktig du är!
BF om 5 dagar.... Snälla kom innan så vi slipper gå över tiden denna gången också!
Men känner man sig själv rätt så är detta också en bebis som vill stanna kvar i magen, precis som sin storebror!
Vad kul. Ja på tisdag, 17 Juni. Gick över 10 dagar med första.
Om du har en sen innan, gick du också över?
Men vad lustigt... Hoppas att du slipper bli igångsatt med 4 fjärde barnet då, vore ju supertråkigt.
För du har väl bebis kvar i magen?
Jag har tyvärr inga känningar... Bara en massa sammandragningar! :(
Så trött på att vara gravid o ha ont i bäckenet och ha diverse gravidsymptom. Blää!
Idag har vi 0 dagar kvar enligt min app.
Hur går det för er andra? Någon mer som skall ha i Juni?
Hoppas att ni slipper gå över tiden... Sjukt tungt när det är varma dagar o inte kan man roa pojken som man kunde göra innan... :( Någon annan som också känner sig rörelseförhindrad från magen o neråt?