iPAD på förskolan!!!!!!!nej tack!!!!!
Jag vill inte att min dotter sitter bänkad med en iPad på förskolan!!!!hon tittar på pippi pingu och alfons åberg hemma samt att hon har pussel,memory och sådant på våra mobiler.hon leker med dessa i bilen,i väntrum och ibland ihop med oss vuxna när vi alla är sega.tv ser hon som mys på morgon eller ett avsnitt på kvällen.inte tusan ska hon sitta med en skärm framför sig när hon här 15 timmar i veckan och vi inte har några direkta kompisar att leka med hemma. Dom var så stola "pedagogerna",att de minsann skulle få dut en iPad till barnen och jag reagerade inte över idiotin förens jag såg min flucka sitta ensam vid ett bord och "peka".känns som om det är ett sätt att få mindre att göra för de vuxna??varför inte bara dra fram ett gammalt hederligt papp eller trä memory??det hela är för jäkligt! Vad tycker ni?och hur ska jag lägga fram mina åsikter och önskemål på ett snyggt sätt?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-02 17:58
Så vadå jag har inte rätt att önska att min dotter inte sitter ensam med en ipad på förskolan???
Tråden handlar inte om hurvida jag aktiverar min dotter när hon inte är på förskolan eller om att jag motarbetar någon läroplan!!!!jg vill höra era åsikter kring ämnet och inte höra några spekulationer kring mitt föräldraskap!