Ngn annan som försökt i 1 år!
Någon annan som oxå försökt i ett års tid och det ännu inget som har hänt!
Känns nu som att man kissat på stickor hur många gånger som helst runt ägglossning men ännu inget plus på den andra stickan...
Någon annan som oxå försökt i ett års tid och det ännu inget som har hänt!
Känns nu som att man kissat på stickor hur många gånger som helst runt ägglossning men ännu inget plus på den andra stickan...
Ja de är svårt att sluta tänka på de som man vill mest i hela världen, och framförallt när de inte är så "svårt" att få. Förstår verkligen inte vad som är fel?
Fått tid för första träff angåedne utredning 17/7 Undra vad de kommer säga. äntligen får man reda på "felet"
Hur går de för oss här. Någon som har lyckats eller gjort framsteg????
Själv funkade de inte för oss nu i Juli månad.
Hejsan!
Har precis blivit av med mensen och ringt till en privat mottagning i hopp om att få börja utredning. Tyvärr så hade de semesterstängt så det får bli efter sommaren.. suck. Har en känsla att det kan ta tid...
Har ända sedan jag varit lite fått för mig att jag skulle få svårt att bli gravid, och det visar sig ju att mina tankar stämmer. Mina föräldrar hade också problem med att få mig, och jag är enda barnet.
Vi börjar bli riktigt otåliga nu både jag och sambon, men försöker hålla modet uppe och skämtar om framtiden då vi har bebis och längtar dit. Vi har försökt i omgångar. Men nu har vi sista gången försökt i 11 månader. 8 av dessa månaderna MED fertilitetsmonitor... (som ska öka chanserna med 89% att bli gravid). Hm.
Började igen ,efter ett litet uppehåll, när min bästa vän sa att hon var gravid... och imorgon ska jag på hennes bebis dop. Jag är gudmor. Lycklig över det så klart! Men hoppas själv få egna barn och det SNART!
Ni som har eller ska på utredning, går ni via landstinget eller privat? Erfarenheter om vad som är bäst?
Har en känsla av att man får vänta så länge på landstinget...
lycka till alla!
kram
/Anna
Går via Landstinget i Skaraborg. fick snabbt en tid och var där i förgår och redan tagit en del prover på mina hormoner eftersom jag tror att jag inte har ÄL. Så nu väntar man på svar
Lycka till 3way! Jag ska ringa i mitten av augusti och hoppas då få tid snarast möjligt...
Var det bara du som gick dit på första besöket? Vad togs för prover? Berättade de hur upplägget var? Vilka steg/undersökningar man går igenom eller är det helt individuellt?
Jag har ÄL enligt fertilitetsmonitorn, så det bör inte vara det som är felet i vårt fall...
Hmm... jobbigt.
Hej!!
Det är inte riktigt ett år sen vi började i verksta´n.. Den 8 oktober 2009 tog jag mitt sista piller, i april fick vi vårt efterlängtade PLUS, men började blöda 2 dagar efter o fick MF..
Sen dess har vi kämpat VARJE månad, kissat på stickor, jobbat i verkstan vareviga dag under minst ÄLveckan, men INGET resultat....
Nån som kan peppa mig lite??
LYCKA TILL till er alla!!!