Ngn annan som försökt i 1 år!
Någon annan som oxå försökt i ett års tid och det ännu inget som har hänt!
Känns nu som att man kissat på stickor hur många gånger som helst runt ägglossning men ännu inget plus på den andra stickan...
Någon annan som oxå försökt i ett års tid och det ännu inget som har hänt!
Känns nu som att man kissat på stickor hur många gånger som helst runt ägglossning men ännu inget plus på den andra stickan...
Hej
Ja visst är man trött på dessa pinnar som ändå inte verkar funka riktigt som de ska...
Vi har ringt och fick då veta att de har uppehåll under sommaren och vi kan inte få komma till innan dess heller, men de lovade oss att vi skulle få komma in i september när de öppnar igen för att då starta en utredning. men det känns ju ändå som om att det är för länge tills dess, man får väl iochförsig försöka hålla hoppet uppe och inte "tänka för mkt"
Har ni påbörjat ngn utr?
Sj väntar jag bara på mensen nu som vanligt, har småblödningar men den ska ju komma nu i dagarna. Som vanligt varje månad... Vet inte om man ska skratta eller gråta. Sen vill man ju inte heller alltid vara "negativa lisa"
Nej vi tänkte nu att nu får det vara tills vi kommer dit i sept. I sommar nu "skiter" vi faktiskt i att kissa på stickor och allt vad det nu är. Men tänker ligga hela tiden ändå, men man ska ju försöka att inte tänka på det...
Jag vet den där känslan, känner så väl igen den. Hur sugen e man då, "älskling sätt på mig nu..." ha ha blir ju inte så roligt efter ett tag.
Har en vän som började försöka ett tag efter oss, Hon har precis fått sitt andra barn nu, har andra nära vänner oxå med barn, när jag ser min sambo med dessa vet jag att han kommer att bli den bästa pappan och han vill ju oxå så gärna.
Tack Vimla! Det hoppas verkligen vi med...
Kram
Hade mensens första dag den 3maj, så ägglossningen är nog i full gång, hoppas jag. Själva har vi nu denna månaden "hoppat" över allt vad stickor heter och nu istället legat varannan dag sen uträknad äl dag 9. Nu får det banne mig ta! Tycker det känns som lång tid till att vänta tills i ept, men visst det får man väl ändå ta...
3way: Vad skönt att iallafall ha fått papperna nu och veta att ni kommer till för undersökning snart. Jag ska hålla alla tummar jag har och även min sambos. Uppdatera gärna.
Nalli3: Hur långt har ni kommit i eran utredning?
Välkommna hit! Nu får vi visa kämpartag och stöttning!
Nalli3: nej tyvärr har vi inte kommit in på ngn utredning än utan ska få tid i september. Hoppas hoppas att tiden går fort nu under sommaren. men vi har faktiskt varit ganska duktiga nu i början av månaden och legat minst varanann dag.... inte för att det har hjälpt tidigare men man får ju hålla hoppet uppe...
Har Bim 1/6
Har ätit folsyra från och till men e inte bra på att komma ihåg det. Sj är jag vegetarian så jag har en allsidig kost med både grönsaker, bönor, linser och protein.
Konstigt nu, ska ha mens på tisd, så 4 dagar kvar men inte ens ett litet uns ont i brösten... en vecka innan brukar jag få sådan hemsk värk. Skönt att slippa det denna månaden men sen sätter det ju oxå griller i huvudet, att kroppen inte reagerar som vanligt, men mensen kommer att komma som en klocka den 1e ändå.
Låter som att det är en hel del öl. Sj är jag ABSOLUT ingen expert på det omr. Men jag är själv ingen stordrickare längre men njuter absolut av ett gott glas rött någon gång i veckan, men det går ju i perioder.
Hur har det gått för dig med att han är lite skeptisk till det här med utredning? Tråkigt om ni inte är på samma "nivå" om det. Hoppas innerligt att det är något som ändrar sig! Sj har jag inte heller varit så duktig på det här med att trappa ned rökandet men mn sambo siktar på att vara rökfri till utredningen och jag ska försöka gå i hans fotspår vad det gäller det.
Har kommit på att det är säkert så att jag inte har ont i brösten denna månaden bara för att jag säkert INTE hade någon äl. Använder ju inte stickor denna sommaren så det skulle väl vara min vanliga tur. Att just den månaden vi varit extra duktiga så uteblir äl. hade extremt ont vid äl denna månaden, nästan så jag inte kunde stå upp så det e säkert ngt som har gått snett. F-n att man ska bli så ledsen och skeptisk hela tiden. Man vill försöka slappna av..... men
Den har varit här, kommit och gått... som ett brev på posten...
Lycka till alla ni andra!
För oss blir det nya tag denna månaden 15e gången gillt...
Stor sommar kram