Ngn annan som försökt i 1 år!
Någon annan som oxå försökt i ett års tid och det ännu inget som har hänt!
Känns nu som att man kissat på stickor hur många gånger som helst runt ägglossning men ännu inget plus på den andra stickan...
Någon annan som oxå försökt i ett års tid och det ännu inget som har hänt!
Känns nu som att man kissat på stickor hur många gånger som helst runt ägglossning men ännu inget plus på den andra stickan...
Jag vet det är så onödigt att testa innan bim, men min cykel varierar mellan 28-34 dagar, så jag vet aldrig säkert... Nu har jag iaf best mig för att bim bim ÄR dag 34. Oavsett! Sen var det så att för 10 år sedan visade gravtesten neg i hela 2 v efter bim. Det spökar lte det med. Men nu, 1,5 år smartare....så har jag lärt mig ta det lite lugnare iaf.
Klart du inte blir lynchad. Har ska man få ventilera, även det där fula... Och jag håller med. Jag övervägde nästan att knycka grannens nyfödda bebis i förra veckan (hennes 5:e) *ler*
När min bästa vän berättade för mig för 4 månader att hon skulle börja försöka med nr 2, blev jag stressad!!! För nu kommer hon bli gravid med en gång!!!! Hjälp hjälp hjälp!! Jag skäms så men det var så jag kände... Nu har hon inte lyckats än o är jätte sur, men jag menar att det bara gått 4 mån... Samtidigt säger hon att hon inte kan tänka sig ivf etc etc.... Men då tänker jag.... DET FINNS INGET JAG INTE KAN TÄNKA MIG GÖRA!!! Och snart är jag missunnsam igen. Vidrig känner jag mig!
Samtidigt vet jag att iaf har ett barn o det är mer än andra har... Men min längtan är så enorm ändå, jag va så ung när jag fick min dotter. Klockorna klämtar NU! Men det är en stor tröst att ha henne.
Så att vi är bittra...Det tror jag är kryddan som behövs för att orka o hålla ut
Kram kram
Jag vet det är så onödigt att testa innan bim, men min cykel varierar mellan 28-34 dagar, så jag vet aldrig säkert... Nu har jag iaf best mig för att bim bim ÄR dag 34. Oavsett! Sen var det så att för 10 år sedan visade gravtesten neg i hela 2 v efter bim. Det spökar lte det med. Men nu, 1,5 år smartare....så har jag lärt mig ta det lite lugnare iaf.
Klart du inte blir lynchad. Har ska man få ventilera, även det där fula... Och jag håller med. Jag övervägde nästan att knycka grannens nyfödda bebis i förra veckan (hennes 5:e) *ler*
När min bästa vän berättade för mig för 4 månader att hon skulle börja försöka med nr 2, blev jag stressad!!! För nu kommer hon bli gravid med en gång!!!! Hjälp hjälp hjälp!! Jag skäms så men det var så jag kände... Nu har hon inte lyckats än o är jätte sur, men jag menar att det bara gått 4 mån... Samtidigt säger hon att hon inte kan tänka sig ivf etc etc.... Men då tänker jag.... DET FINNS INGET JAG INTE KAN TÄNKA MIG GÖRA!!! Och snart är jag missunnsam igen. Vidrig känner jag mig!
Samtidigt vet jag att iaf har ett barn o det är mer än andra har... Men min längtan är så enorm ändå, jag va så ung när jag fick min dotter. Klockorna klämtar NU! Men det är en stor tröst att ha henne.
Så att vi är bittra...Det tror jag är kryddan som behövs för att orka o hålla ut
Kram kram
Ang missunnsamheten : det är klart!
Jag förstår om du blir sur... Det är här bitterheten och livets orättvisor kommer in o får fritt spelrum
En fråga...
Jag har precis börjat med "billigatest" äl-stavar. Tidigare använt cb's "gladgubbe" tester. När jag testade för 3 dagar sedan var strecken nästan lika tydliga, o tänkte att imorgon... Sedan dess har strecket bleknat avsevärt o idag är det mkt svagt. Kan jag ha missat äl? Egentligen borde jag ha äl någon gång mellan idag och 3 dagar framåt. Jag har en oregelbunden cykel som ligger mellan 28-33 dagar. Eller är det så att dessa stickor/stavar kan uppföra sig så här?
Är det ngn som vet så får ni gärna svara, kram på er!
Idag kom mensen, på dag 35 i cykeln, den hoppar runt som vanligt men börjar hålla sin inom 40 dagars interavll som tur är. Har använt ÄL test nu i 2 månader och haft se när vi "skulle" och självklart lite där i mellan för att vara på säkra sidan, men självklart blir ingen unge gjord !? : . (
Denna månden ska jag köra med både ÄL stickor och CB ÄL test för att se om de bägge tycker att jag har ÄL samtidigt. De skulle inte förvåna mig om de kommer visa olika. Fick åter igen tårar i ögonen när jag fick se att mensen hade kommit. Får hoppas på vårat 18onde försök nu då. Väntar på utredning.