Ngn annan som försökt i 1 år!
Någon annan som oxå försökt i ett års tid och det ännu inget som har hänt!
Känns nu som att man kissat på stickor hur många gånger som helst runt ägglossning men ännu inget plus på den andra stickan...
Någon annan som oxå försökt i ett års tid och det ännu inget som har hänt!
Känns nu som att man kissat på stickor hur många gånger som helst runt ägglossning men ännu inget plus på den andra stickan...
Hej
Här är en till som har försökt i 1 år. Visst är det jobbigt och när alla blir gravida runt omkring en så vill man bara skrika.
3way: Ipren minskar fertiliteten tillfälligt. DVS precis när du tagit dem. Så fort dem är ute ur kroppen så är det som vanligt igen. Men om man vill bli gravid så ska man inte äta ipren, ibumetin och dyl utan hålla sig till alvedon occh panodil. Alltså värktabletter med paracetamol. All medicin med inflamatoriska effekter ska man undvika.
Hade mensens första dag den 3maj, så ägglossningen är nog i full gång, hoppas jag. Själva har vi nu denna månaden "hoppat" över allt vad stickor heter och nu istället legat varannan dag sen uträknad äl dag 9. Nu får det banne mig ta! Tycker det känns som lång tid till att vänta tills i ept, men visst det får man väl ändå ta...
3way: Vad skönt att iallafall ha fått papperna nu och veta att ni kommer till för undersökning snart. Jag ska hålla alla tummar jag har och även min sambos. Uppdatera gärna.
Nalli3: Hur långt har ni kommit i eran utredning?
Välkommna hit! Nu får vi visa kämpartag och stöttning!
Jag kunde verkligen inte komma till de första mötet på utredningen den 10juni så nu får vi ta en tid om någon annan tackar nej eller vänta till hösten. Men man kan ju inte göra mer en att knulla vidare. Enligt mina stickor så hade jag ÄL i helgen och då fick vi till de några ggr så nu är de bara den eviga väntan, som vanligt :)
Här är en deppig. Rosa flytning idag. Har aldrig skrivit här tidigare ang detta men idag är jag så *** ledsen. Har varit på toa typ hundra gånger för att ha en ursäkt att titta efter om det kommit något mer. Jag är en välutbildad och "normal" människa men jag tror att jag börjar bli knäpp :(
såne01: Hej vi har inte kommit sådär jätte långt. Jag ska börja med inketionerna dag 3 på mensen som kommer om ca 1 vecka.. Hur går det själv för er? Har ni börjat utredningen än eller ni står i kö?
Ja vi får verkligen stötta varandra man behöver det verkligen... Ingen annan förstår vad man går igenom förutom de som finns här...
Hej Jag och min fästman har försökt i snart 3år.. Är också jävligt trött på att få negativa test hela tiden.. och en återkommande mens.. Man blir ju deprimerad! Och så blir man så himla trött på att försöka när det aldrig händer något! Ska ringa till sjukhuset för en undersökning.. ska bara hitta mod till det eftersom jag tror det är mig det är fel på.. :(
Skäms på mig och min sambo som inte orkat/velat sexa på 5 dagar, kommit i en väldig sexsvacka. Vi pussas och myser men orkar inte ha sex. Då blir ju inga barn gjorda. Är inte på min 19dag i cykeln
Nalli3: nej tyvärr har vi inte kommit in på ngn utredning än utan ska få tid i september. Hoppas hoppas att tiden går fort nu under sommaren. men vi har faktiskt varit ganska duktiga nu i början av månaden och legat minst varanann dag.... inte för att det har hjälpt tidigare men man får ju hålla hoppet uppe...
Har Bim 1/6
Skåne01: Tänkte på det, dem sa till mig att ca 2 veckor innan man planerar att skaffa barn så ska man börja äta folsyre tabletter. Om du inte redan äter sånna så åk till apoteket och köp det. Det kanske kan hjälpa till... =)