Bugaboo BEE tråden nr 2!!
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
Nu är det ju vår! (iaf här). Bort med UJ, fram med Been. Dynor? annat?
Kan ingen fixa en bild tråd? Jag vill se era fina pimpade Bee
Köpte min Bee för ca 3 veckor sedan via en amerikansk hemsida. Första vagnen jag fick saknades en splint så bromsen funkade inte, affären jag köpte vagnen i skickade en ny direkt. Nu hr jag använt den nya vagnen ett tiotal gånger och har igen fått problem med bromsen. Vänster hjulet låses inte varje gång jag bromsar. Har tagit direkt kontakt med Bugaboo och de har svarat. Tycker vagnen är super men tr¨tt på alla fel. Är det andra som haft problem med bromsen?
Vi har exakt samma problem! har fått hela chassit utbytt men efter någon vecka var det samma sak igen! Nu har vi struntat i att klaga, det verkar ju inte som att det går att fixa?! Någon som har en fungerande broms??
Min broms har också krånglat men idag hände ändå det värsta. Där själva sitsen sitter fast har en del spruckit så den är helt paj, går inte alls att använda vagnen. Det var tur att jag upptäckte det innan vi skulle använda vagnen annars hade det rent av varit livsfarligt.
Nån som känner sig manad att starta en ny tråd typ NU?
Vår Bee har varit underbar och inte krånglat alls. Jo, en gång så hakade sig bromsen, men det krävdes bara lite underhåll från min del: rengöring och silikonspray
Du kan väl
jag fick nya selet idag hem. men sa inte någon att axelvaddarna eller vad man ska kalla dem skule vara lösa på det nya? Har inte provat det än, men tycker att det ser exakt likadant ut som det gamla.... längd och allt..
förresten, min broms krånglar ibland, men det är bara att puttat ill den med foten så funkar det. ska rengöra och smörja lite ockå..
handtaget glider lite om sonen ligger ner i vagnen ochd et blri för mycket bakvikt när man ska upp för trappor, men inte om han sitter...
Måste fråga, visst är selen sjukt tajt vid höfterna på bee+? Det är ju knappt så det går att knäppa med åkpåse och overall. Min son är 7 mån och behöver selen när han sitter för att inte glida ner. Ska det verkligen va så?