• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • s v e a
    arkeologitjejen skrev 2009-03-20 12:48:37 följande:
    Nu har jag fått svar från Bugaboo. Jag kommer få det nya selet inom två veckor. Hurra!!!
    ny sele???? jag vill också ha, jag avskyr selen!
  • ami

Nu är det ju vår! (iaf här). Bort med UJ, fram med Been. Dynor? annat?
    Kan ingen fixa en bild tråd? Jag vill se era fina pimpade Bee

• Emlo

Köpte min Bee för ca 3 veckor sedan via en amerikansk hemsida. Första vagnen jag fick saknades en splint så bromsen funkade inte, affären jag köpte vagnen i skickade en ny direkt. Nu hr jag använt den nya vagnen ett tiotal gånger och har igen fått problem med bromsen. Vänster hjulet låses inte varje gång jag bromsar. Har tagit direkt kontakt med Bugaboo och de har svarat. Tycker vagnen är super men tr¨tt på alla fel. Är det andra som haft problem med bromsen?

• sempersara

Vi har exakt samma problem! har fått hela chassit utbytt men efter någon vecka var det samma sak igen! Nu har vi struntat i att klaga, det verkar ju inte som att det går att fixa?! Någon som har en fungerande broms??

• Kajsan
    sempersara skrev 2009-04-01 16:18:41 följande:
    Vi har exakt samma problem! har fått hela chassit utbytt men efter någon vecka var det samma sak igen! Nu har vi struntat i att klaga, det verkar ju inte som att det går att fixa?! Någon som har en fungerande broms??
    Jag har haft två Bee och inte ett problem på nån av dem.
    Ni måste haft otur
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • SoFo89

Min broms har också krånglat men idag hände ändå det värsta. Där själva sitsen sitter fast har en del spruckit så den är helt paj, går inte alls att använda vagnen. Det var tur att jag upptäckte det innan vi skulle använda vagnen annars hade det rent av varit livsfarligt.

ღSigne 071027ღ
  • Sirendes
    Emlo skrev 2009-04-01 14:39:40 följande:
    Köpte min Bee för ca 3 veckor sedan via en amerikansk hemsida. Första vagnen jag fick saknades en splint så bromsen funkade inte, affären jag köpte vagnen i skickade en ny direkt. Nu hr jag använt den nya vagnen ett tiotal gånger och har igen fått problem med bromsen. Vänster hjulet låses inte varje gång jag bromsar. Har tagit direkt kontakt med Bugaboo och de har svarat. Tycker vagnen är super men tr¨tt på alla fel. Är det andra som haft problem med bromsen?
    Yes.. Vi har haft problem med bromsen av och till sedan vi köpte den.. Har dock (tyvärr) inte orkat krångla. Är för övrigt väldigt nöjd med vagnen, smidigare får man leta efter! Men det är just bromsen, selen som är såå trång (låter den bara gå runt höfterna på sonen nu) och så har mina hjul börjat gå sönder (ett av bakhjulen - gummit har börjat släppa i kanterna). Har haft vagnen sedan i juli 2008. Funderar på om man ska vända sig till försäljaren eller direkt till Bugaboo, eller om man ska strunta i det?
  • Kajsan

Nån som känner sig manad att starta en ny tråd typ NU?

Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Senap
    Kajsan skrev 2009-04-01 18:02:02 följande:
    Du?
    *lat*
    My sugar is raw
  • Tullemi

Vår Bee har varit underbar och inte krånglat alls. Jo, en gång så hakade sig bromsen, men det krävdes bara lite underhåll från min del: rengöring och silikonspray

• Lille Mammsen

Du kan väl

Kajsan skrev 2009-04-01 18:02:02 följande:
  • bennysson

jag fick nya selet idag hem. men sa inte någon att axelvaddarna eller vad man ska kalla dem skule vara lösa på det nya? Har inte provat det än, men tycker att det ser exakt likadant ut som det gamla.... längd och allt..

• bennysson

förresten, min broms krånglar ibland, men det är bara att puttat ill den med foten så funkar det. ska rengöra och smörja lite ockå..

handtaget glider lite om sonen ligger ner i vagnen ochd et blri för mycket bakvikt när man ska upp för trappor, men inte om han sitter...

• MissAnna

Måste fråga, visst är selen sjukt tajt vid höfterna på bee+? Det är ju knappt så det går att knäppa med åkpåse och overall. Min son är 7 mån och behöver selen när han sitter för att inte glida ner. Ska det verkligen va så?

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!