• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • SoFo89
    Liinda83 skrev 2009-03-07 14:32:22 följande:
    Det fungerart hur bra som helst! Dessutom blir det en mass plats över till annat om man har Bee i camens resebag
    Noas mamma skrev 2009-03-07 11:12:09 följande:
    Ja det ska fungera, dom flesta som har både cam och bee köper bara den till camen just för att been passar bra i camens travel bag, dessutom ger det lite extra plats för att stoppa ner lite extra kläder hos vagnen= sparar vikt i övriga bagaget 
    Det var just det jag var ute efter, tack! Ska kika efter den som passar camen då
    ღSigne 071027ღ
  • blivande mamma 24

ska köpa en bee imon tänkte ja men vill gärna veta för o nackdelarna med den o sen så gäller väll 3 års reklamation även på en bugaboo eller?

• Emlo

Hej!
    Har några frågor och skulle vara tacksam för hjälp. Överväger att köpa en bugaboo bee till min son på 8 mån. Hur mycket lutar sätet när det är max upprätt, som på UJ?
    Vilken färg är bäst om man skall sälja vidare sedan, väljer mellan khaki och svart?

• Stargirl
    Emlo skrev 2009-03-08 08:22:46 följande:
    Hej! Har några frågor och skulle vara tacksam för hjälp. Överväger att köpa en bugaboo bee till min son på 8 mån. Hur mycket lutar sätet när det är max upprätt, som på UJ? Vilken färg är bäst om man skall sälja vidare sedan, väljer mellan khaki och svart?
    Sitsen lutar lite bakåt. Vet inte om det är samma som UJ då vi inte har ngn sådan just nu men jag tror att lutningen är mindre. Dark khaki är en fin färg som är lättsåld, likaså svart. Den enda som är lite svår är nog den gula och rosa. Men hittar man rätt köpare så spelar det mindre roll.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Emlo

Tack för svaret.
    Det blev en svart. Hittade den på en amerikansk hemsida, mina föräldrar bor i USA. www.greatbeginnings.com, med koden GBBABY får man 10 procent rabatt.

• straw2008

Sitsen lutan aningens bekvämt bakåt!

Vi ar både khaki o svart, älskar båda! Tycker faktiskt alla färger är galet fina så jag skulle inte bry mig om vilken färg sufletten har om jag skulle köpa beg.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • villemina
    straw2008 skrev 2009-03-08 10:52:28 följande:
    Sitsen lutan aningens bekvämt bakåt! Vi ar både khaki o svart, älskar båda! Tycker faktiskt alla färger är galet fina så jag skulle inte bry mig om vilken färg sufletten har om jag skulle köpa beg.
    Håller med! Jag hade gärna haft en rosa, tycker den är SÅ snygg! (Fast jag har en POJKE som ska åka i den! ).
  • villemina
    villemina skrev 2009-03-08 11:02:27 följande:
    Håller med! Jag hade gärna haft en rosa, tycker den är SÅ snygg! (Fast jag har en POJKE som ska åka i den! ).
    Asså JAG hade gärna köpt en rosa (var nära) men min sambo totaldissar allt rosa till sonen...
  • Tullemi
    villemina skrev 2009-03-08 11:14:58 följande:
    Asså JAG hade gärna köpt en rosa (var nära) men min sambo totaldissar allt rosa till sonen...
    Min man ville inte ens ha en till dottern.
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!