• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • straw2008

Min man säger att det viktigaste är att jag är nöjd så vår son har bla:

Rosa strumpbyxor med elefanter på

Rosa virkad skallra

Finns alt rosa så tar vi ofta det, han är SÅ söt i det, hans dunjacka är röd, tokfiin!!

Jag ska samla på mig en blå, röd o rosa suflett oxå, älskar dom!

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • villemina
    straw2008 skrev 2009-03-08 11:20:11 följande:
    Min man säger att det viktigaste är att jag är nöjd så vår son har bla:Rosa strumpbyxor med elefanter påRosa virkad skallraFinns alt rosa så tar vi ofta det, han är SÅ söt i det, hans dunjacka är röd, tokfiin!! Jag ska samla på mig en blå, röd o rosa suflett oxå, älskar dom!
    Har du kollat här? www.havenstockholm.se
    Billiga sufflor!
  • straw2008

Ha ha jag bor granne...

• straw2008

Tycker dock personalen är så himla otrevlig där att jag inte vill gå in{#lang_emotions_djavulsk}

• villemina
    straw2008 skrev 2009-03-08 11:27:21 följande:
    Tycker dock personalen är så himla otrevlig där att jag inte vill gå in
    Jaha... Det märktes inte i shoppen på internet!
    Har precis beställt en svart suflett. Jag har blå redan och en blå åkpåse. Kan va snyggt med svart suflett till den blå åkpåsen om man vill byta lite.
  • straw2008

Japp har man färgad åkpåse behövs nästan svart suf, tycker det kan bli lite overklill annars!

• villemina
    straw2008 skrev 2009-03-08 11:33:40 följande:
    Japp har man färgad åkpåse behövs nästan svart suf, tycker det kan bli lite overklill annars!
    Nä-ä, d tycker inte ja.

Blå - blå är superfint!

*tvekar på sommarsufflan*
  • Kajsan
    straw2008 skrev 2009-03-08 11:33:40 följande:
    Ja, jag har inte min rosa åkpåse till rosa sufletten, då har jag svart eller kahki suflett istället.
    Nu vart jag sugen på att byta till den svarta bara för det {#lang_emotions_tongue_out}
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Tullemi

Min röda suflett kommer på måndag eller tisdag och när den åker på så är det officiellt vår hos oss . Jag längtar sååå efter våren...

• villemina
    Tullemi skrev 2009-03-08 12:07:58 följande:
    Min röda suflett kommer på måndag eller tisdag och när den åker på så är det officiellt vår hos oss . Jag längtar sååå efter våren...
    Mm-m, ja me. Snödroppar har vi haft ett tag i trädgården nu, men det riktiga vår-vädret luser med sin frånvaro. Skönt att SNÖN e borta i alla fall!!! Been funkar inte i snön (jag kan inte köra den i alla fall).
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!