• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • Tullemi

Jag har funderat lite.....Om vi skulle få en bebis till, kan vi då ha en ståbräda på Bee´n? Säg att Milea är 2-2,5 år när vi får en bebis, hade ni då köpt en helt ny vagn till bebben eller hur hade ni lagt upp det? Jag vill väldigt gärna kunna använda Bee´n, men det kanske inte är idealiskt?

• arkeologitjejen
    Tullemi skrev 2009-03-07 09:58:04 följande:
    Jag har funderat lite.....Om vi skulle få en bebis till, kan vi då ha en ståbräda på Bee´n? Säg att Milea är 2-2,5 år när vi får en bebis, hade ni då köpt en helt ny vagn till bebben eller hur hade ni lagt upp det? Jag vill väldigt gärna kunna använda Bee´n, men det kanske inte är idealiskt?
    Det finns ingen ståbräda till Been. Om jag var du skulle jag ta nya bebisen i sjal och köra Milea i Been tills hon är lite större. Om hon är 2,5 när nya bebisen kommer så handlar det ju inte om så lång tid innan hon inte behöver vagnen lika mycket och bära i sjal kan du ju göra länge. Finns massor med snygga som du kan matcha med vagnen.
    Mamma till Linnea, född mars 2008.
  • Tullemi
    arkeologitjejen skrev 2009-03-07 10:41:45 följande:
    Det finns ingen ståbräda till Been. Om jag var du skulle jag ta nya bebisen i sjal och köra Milea i Been tills hon är lite större. Om hon är 2,5 när nya bebisen kommer så handlar det ju inte om så lång tid innan hon inte behöver vagnen lika mycket och bära i sjal kan du ju göra länge. Finns massor med snygga som du kan matcha med vagnen.
    Ja, matchningen är viktigt, haha . Och det är ju smidigast egentligen att ha båda händerna fria. Däremot har jag aningen kass rygg så jag vet inte hur det blir med sjalbärandet. Testade aldrig med Milea. Men sjal ska väl vara väldigt ergonomiskt?!
  • Senap
    Tullemi skrev 2009-03-07 10:50:54 följande:
    Ja, matchningen är viktigt, haha . Och det är ju smidigast egentligen att ha båda händerna fria. Däremot har jag aningen kass rygg så jag vet inte hur det blir med sjalbärandet. Testade aldrig med Milea. Men sjal ska väl vara väldigt ergonomiskt?!
    Långsjal är absolut bäst om man har taskig rygg.

När S var 2½ så gick han själv. Så har vi en sulky  (Zapp) också då man oftast är 2 st när man är på långtur.
    My sugar is raw
  • Noiis
    Stargirl skrev 2009-03-06 16:08:57 följande:
    Jag tror att Bee passar i Cameleons resebag men inte tvärtom. Men jag har faktiskt inte testat. Någon?
    Ja det ska fungera, dom flesta som har både cam och bee köper bara den till camen just för att been passar bra i camens travel bag, dessutom ger det lite extra plats för att stoppa ner lite extra kläder hos vagnen= sparar vikt i övriga bagaget 
  • ami

Min mamma har sytt mig en travelbag till Been
    Tips att sy egen ifall man är sykunnig. Tjockt vadderad, med dragkedja runt om och ytterst skai (skinn imitation, som soffor görs i).

• 07melwin
    Svar på #662
    Men passar inte buggy boarden till been? Det är vad jag har trott iaf??
  • Kajsan
    Svar på #667
    Jodå, det har vi!
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Stargirl
    07melwin skrev 2009-03-07 13:54:58 följande:
    Men passar inte buggy boarden till been? Det är vad jag har trott iaf??
    Det ska den göra för jag har sett folk med en Bee + ståbräda i Bugga tråden.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Liinda83
    Stargirl skrev 2009-03-06 16:08:57 följande:
    Jag tror att Bee passar i Cameleons resebag men inte tvärtom. Men jag har faktiskt inte testat. Någon?
    Det fungerart hur bra som helst! Dessutom blir det en mass plats över till annat om man har Bee i camens resebag
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!