• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • nica83

Har de designat om selet och man kan få ett nytt större om man har den gamla modellen? Tycker också det är trångt nämligen...

Annars så hämtade vi just nya framhjul till vår Bee. Då var allt bytt utom tyget på sittdelen och suffan, hoppas hoppas det håller nu för jag älskar ju vagnen!

• Lille Mammsen

Va gick nya framhjul på? Min BEE är ny men troligen varit ett visnings EX pga jack o repor i gummit + plast fästerna på framhjulen!

nica83 skrev 2009-03-15 18:20:22 följande:
    Har de designat om selet och man kan få ett nytt större om man har den gamla modellen? Tycker också det är trångt nämligen... Annars så hämtade vi just nya framhjul till vår Bee. Då var allt bytt utom tyget på sittdelen och suffan, hoppas hoppas det håller nu för jag älskar ju vagnen!
  • Stargirl
    nica83 skrev 2009-03-15 18:20:22 följande:
    Har de designat om selet och man kan få ett nytt större om man har den gamla modellen? Tycker också det är trångt nämligen... Annars så hämtade vi just nya framhjul till vår Bee. Då var allt bytt utom tyget på sittdelen och suffan, hoppas hoppas det håller nu för jag älskar ju vagnen!
    Ja man måste maila till [email protected] om det.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Lille Mammsen

Va det engelska då eller *suck* värdo på detta! Fast dom fick väl inte in några förns om en månad endå...eller?

Stargirl skrev 2009-03-16 16:41:24 följande:
    [citat]
    Ja man måste maila till
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2009-03-16 16:45:26 följande:
    Va det engelska då eller *suck* värdo på detta! Fast dom fick väl inte in några förns om en månad endå...eller? [citat]Ja man måste maila till
    Typ så här. Men de skulle komma in om en månad. Det har de sagt.

Dear Bugaboo service staff

I have  Bugaboo Bee and the harness is too short for my child. Is it possible to make it longer or exchange it somehow?

Let me know what I can do.

Kind regards

xxxxx xxxxx
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • parisförlovad

Åååå! Jag har blivit kär Provkörde denna vagn för första gången idag å jag e helt såld.
    Vad tycker ni om att ha den till ett spädbarn? Tycker det känns lite "löst" med babynesten i. Att den inte får stöd nertill alltså. Nu provade jag inte såå noga, men.. Någon med erfarenhet?

• nica83
    Lille Mammsen skrev 2009-03-16 16:27:39 följande:
    Va gick nya framhjul på? Min BEE är ny men troligen varit ett visnings EX pga jack o repor i gummit + plast fästerna på framhjulen!
    Trist Jag fick nya på garantin så vet inte vad det kostar tyvärr!
  • nica83
    [citat]
    Ja man måste maila till
  • Lille Mammsen

Du e en klippa

Stargirl skrev 2009-03-16 17:56:30 följande:
    Typ så här. Men de skulle komma in om en månad. Det har de sagt.Dear Bugaboo service staffI have  Bugaboo Bee and the harness is too short for my child. Is it possible to make it longer or exchange it somehow?Let me know what I can do.Kind regardsxxxxx xxxxx
  • blivande mamma 24

vet du hur mycket det kommer o kosta me en ny sele? o kan inte återförsäljaren få in den?

[citat]
    Ja man måste maila till
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!