• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • mama77
    Shoegirl skrev 2009-03-17 21:34:41 följande:
    Vi har en Cam också. Men en minimal hiss där ingen vagn får plats - varför mjuklift.
    ja vet...du e galen på ett mycket bra sätt

jag hade camen me, innan viben och Bee...
    Men en vibe och en Bee är en bra kombo!
  • Senap
    mama77 skrev 2009-03-17 21:37:27 följande:
    ja vet...du e galen på ett mycket bra sätt jag hade camen me, innan viben och Bee... Men en vibe och en Bee är en bra kombo!
    Moi? Galen? {#lang_emotions_dreamer}
    My sugar is raw
  • mama77
    Shoegirl skrev 2009-03-17 21:39:48 följande:
    Moi? Galen?

hur som min alldeles personliga åsikt och med stor erfarenhet av andra vagnar är att..Bee+bebis+cocoon=En perfekt combo!
  • parisförlovad

Å, det låter ju jättebra! Har en P&T nu, tänkte köpa en Bee å ha när man ska ut själv m bebisen, inte så kul å köra en ensam bebis i P&T´en.
    Så man får plats med en mjuklift? Det e ju toppen.

• Lille Mammsen

Jag e lite trötter men jag börjar F-N gråta snart!! Precis fått hjälp av Shoegirl med att montera ihop min BEE! Har läst i denna tråd + bugaboo-tråden om div problem som dykt upp för några efter ett tags anv........Gissa vad...handtaget sitter inte fast på högersida (glider)......och då har jag ju inte ens hunnit börjat anv. den en jööööööö!!

• villemina
    Lille Mammsen skrev 2009-03-17 22:36:30 följande:
    Jag e lite trötter men jag börjar F-N gråta snart!! Precis fått hjälp av Shoegirl med att montera ihop min BEE! Har läst i denna tråd + bugaboo-tråden om div problem som dykt upp för några efter ett tags anv........Gissa vad...handtaget sitter inte fast på högersida (glider)......och då har jag ju inte ens hunnit börjat anv. den en jööööööö!!
    Nä... Vad trist!! Men då måste du ju reklamera!! Har du garanti...?
  • Lille Mammsen

Jo,men måste reklamera till bugaboo...på engelska *suck*,för butiken har slutat me bugaboo! '

villemina skrev 2009-03-18 06:42:40 följande:
    Nä... Vad trist!! Men då måste du ju reklamera!! Har du garanti...?
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2009-03-18 07:32:13 följande:
    Jo,men måste reklamera till bugaboo...på engelska *suck*,för butiken har slutat me bugaboo! '
    Ok här kommer det igen

Dear Bugaboo Service staff.

I have a Bugaboo Bee with Serial number xxxxxx. The handlebar on the right (?) side is not stuck but glides up when unfolding. What can I do? Can you help me?
    I bought my stroller from shop xxxxx, date 1 february 2009.

Kind regards

xxxxxx
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Lille Mammsen

E du en klippa eller e du en KLIPPA Du anar inte hur tacksam jag e!
    SerieNR,e det den svarta stora klisterlappen som sitter på sittdelen?

Stargirl skrev 2009-03-18 08:52:38 följande:
    Ok här kommer det igen Dear Bugaboo Service staff.I have a Bugaboo Bee with Serial number xxxxxx. The handlebar on the right (?) side is not stuck but glides up when unfolding. What can I do? Can you help me?I bought my stroller from shop xxxxx, date 1 february 2009.Kind regardsxxxxxx
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2009-03-18 08:59:35 följande:
    E du en klippa eller e du en KLIPPA Du anar inte hur tacksam jag e! SerieNR,e det den svarta stora klisterlappen som sitter på sittdelen?

Ja där står serienumret. Bifoga info om vilken dag du köpte vagnen och i vilken butik så har de all info från början.

Inga problem....

*~Två blåbär och ett lingon~*
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!