Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo BEE tråden nr 2!!

Lobro skrev 2009-01-01 14:24:10 följande:
    Hej! Jag sällar mig oxå till denna tråd! Köpte min bee som jag bara älskar till sonen i Juli och nu får vi snart se hur den funkar till nyfödd då vi väntar en till kotte i början av April!! Babynestet är faktiskt det enda jag köpt till nya bebben hitills och det är ju bara så sött och ser jättemysigt ut! Ska även köpa en till suflett så fort vi får veta könet Hoppas alla haft ett trevligt nyår!
    Snoppar och snioppor har samma färg även på bäbisar och de ligger sällan helt nakna i vagnen, ifall du tänkte på att matcha könet?
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Kajsan
    Lobro skrev 2009-01-01 15:20:24 följande:
    Kajsan skrev 2009-01-01 15:16:03 följande: Kanske ska vara lite tydligare då, Blir det en kille ska jag köpa en blå suflett, blir det en tjej ska jag köpa en rosa..
    Jaha, ok, ja det kunde ju inte jag veta
    Jag klöpte den rosa innan jag visste könet, den blå tycker jag inte är snygg, och det hade inte ändrats på oavsett vad barnet jag hade i magen hade för könsorgan
    Men den rosa är supersnygg fast nu vill jag ha nya färger!
  • Kajsan

Det borde det vbäl vara dags för förresten? Nya färger? Nån som har koll på hur länge camen hade funnits när det började komma nyheter?

• Kajsan

Hur kan återförsäljarna gå ut med att det inte är bra för Bee att åka rulltrappa när det nu ligger en film upplagd på Bugaboos hemsida där bee åker just rulltrappa ? Fundersam

• Kajsan
    Stargirl skrev 2009-01-08 13:13:22 följande:
    Vi har en Petunia Pickle bottom med väsk hängarna hänger den perfekt på Bee.
    Ja det är verkligen den som sitter bäst! den är underbar!
  • Kajsan
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2009-01-08 14:35:44 följande:
    Hahahaa...vi har likadan väska och samma färg på sufletten men har även rosa åkpåse.
    Mohaha, vi har två rosa åkpåsar, en 7am och en Buggysnuggle, min Bugaooåkpåse är såld, tur är väl det
  • Kajsan
    Småkottarna skrev 2009-01-08 21:59:55 följande:
    Ni som har Bee, kör ni de ute nu, i snön?
    Ja jag körde den idag, nu bor vi mitt i stan, men det var oplogat på trottoarerna.
    Det gick suveränt!
    Men jag har köpt en UJ som jag ska ha när det är riktigt mycket snö/ när jag inte går centraltt i stan.
  • Kajsan
    Småkottarna skrev 2009-01-08 22:09:21 följande:
    Kajsan skrev 2009-01-08 22:05:42 följande: Jag har en uj nu, men är sugen på något mindre. Cam eller Bee. Skulle helst vilja ha båda, men samtidigt vet jag inte om jag är redo att göra mig av med Ujn.. 3 vagnar i en 2½'a är nog lite väl. Hur hade ni gjort? Kajsan, du har väl eller har haft Uj med? Om ni fick välja 2 och 1 av uj, cam och bee, vad hade ni valt då? Min son är 1½...
    Jag har haft Cam, Bee, Uj och UJ dubbel samtidigt.
    Och kommit fram till att den bästa kombon är Bee och UJ.Solklart.
    Då har man både terrängvagn och shoppingvvagn, typ.
    Eller bara Cam med vinterhjul, det är ett alternativ.
    Jag älskar camen , men för oss funkade bee bättre då camen inte går in i vår hiss.
    Hade det inte vart för det så hade jag valt Cam och UJ...men det är ju lite dyrare än bee och Uj.
  • Kajsan
    Småkottarna skrev 2009-01-08 22:22:07 följande:
    Kajsan skrev 2009-01-08 22:14:27 följande: Hmm okej.. Jag är ganska sugen på en cam igen så det känns som att det får flytta in en igen framåt våren.. Och då behövs ju egentligen inte Ujn.. Är kombinationen cam och bee onödig? Är förresten been mkt mindre/smidigare än camen?
    Nej Cam och bee känns som en onödig kombo, det hade jag mest för att jag inte kunde skiljas från min ääälskade cam.
    Nu har jag bara bee
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!