Här är en till.....brukar inte vara på fl så ofta längre, känns deppigt bara, men det kan ju vara bra med lite stöd i eländet, så jag hänger på här
Hade mitt tredje missfall i somras (4:e totalt), utredningen var ok, inget fel på oss tydligen. Är 30+ och har börjat tappa hoppet, det spelar kanske roll hur gammal man är, känner mig så stressad av det. Vill ju inte missa en äl, oavsett hur trött, sjuk, eller inte sugen man är, börjar bli rätt tröttsamt, hur fixar ni andra det....
Har varit ett jobbigt år med cellförändringar, operationer, infektioner, strulig mens och några missfall, är helt slut psykiskt och fysiskt och börjar bli less på allt. Behöver uppmuntran
Hade äl för två veckor sedan och tog prog några dagar efter det i fall att, men mensen är på gång nu så det blir inget
Sambon är ute och reser de nämaste månaderna, så det blir inte många äl vi kommer att kunna pricka in.
Jättejobbigt med alla omkring en som är gravida (även om jag är glad för deras skull) såklart.) Men jobbigt med alla kommentarer om varför vi väntar med barn.....
Sköt om er