Vänskapstråden för oss med 3MF/MA eller fler...
Jag skulle vilja vara med här. Jag har två bekräftade missfall, men har med största säkerhet haft ett till innan de två. Jag hade en lååång blödning som läkaren då sa troligtvis var en en blödningsrubbning. Men mitt sista missfall såg likadant ut som den blödningen fast jag blödde ännu längre. Så jag tror inte det. Jag har bytt läkare nu för vid mitt sista missfall ville den läkaren inte ens kolla på mig utan sa att det är säkert bara en rubbning igen. Vilket det inte var.
Jag har tagit missfallen bra och kämpar på medan jag försöker att bara ta det lugnt och inte fundera så mycket på det.
Förstår det där att det känns konstigt när folk i ens omgivning får barn. min mans kusin och bästa vän fick barn för nån vecka sedan. Det känns, tungt, tycker jag. De har haft det så lätt. Blir lite ledsen men är glad för deras skull.
Fick min mens för en vecka sedan, punktligt. Skulle varit normal i längd och mängd om den slutat i dag som den verkade göra igår. Men den verkar öka idag. Det var mycket klumpar i den i början också. jag har aldrig haft klumpar innan. Det känns som jag blir knäpp nu. Vad är fel? Varför blir det så här? Eller är det normalt att mensen är konstig efter missfall? Jag kan hantera missfallen men inte att det är helskumt emellan också! Tror inte att det kan vara ännu ett missfall så det är något annat som krånglar.