• pear

Vänskapstråden för oss med 3MF/MA eller fler...

Hej allihop, hur har ni det i höstmörkret?
    Själv väntar jag på ä.l. som tydligen bestämt sig för att spela mig ett spratt denna månaden och låta vänta på sig, just nu när jag väntar extra mycket eftersom jag ska prova progesteron för första gången. Är det inte typiskt?

Bebbeönskare: Tråkigt med dina m.f. och tråkigt att du haft otur med bemötandet av läkare. Ang. att din mens krånglar så tror jag inte att det är så ovanligt efter m.f. Jag tycker att det mesta ändrat sig för mig efter mina m.f. både när det gäller mens och ä.l.

Rövardottern: Hur går det för dig? Såg att du också tar progesteron efter ä.l.

Ha det så bra allihopa!

• pear

Hej på er!

Man blir lika glad varje gång man loggar in och ser alla nya inlägg. Härligt!

Alexa, Mrs H och tjej 71, jag känner verkligen med er.

Igc och bebbeönskare: underbart med era positiva tankar trots allt det jobbiga. det behövs. Jag brukar också försöka tänka som du igc att det här och det här hade jag inte kunnat göra om jag var gravid (trots att jag vet att jag mer än gärna hade offrat allt för att få en liten bebbe). Själv njöt jag av ett gott rödvin igår till maten och jag kan lova att min gravida vän kastade längtansfulla blickar på det (inte mer än rättvist eftersom jag kastade lika längtansfulla blickar på hennes mage....).

Men just det här med att ta vara på varandra tycker jag blir viktigare och viktigare, som t ex att åka bort och bara rå om varandra utan alla stressande tankar. Ha det underbart igc!

Ha en fortsatt härlig helg och mys på i höstmörkret allihop!

Svar på tråden Vänskapstråden för oss med 3MF/MA eller fler...