Anonym (Senaste) skrev 2025-01-30 12:12:00 följande:
Kvinnor kan känna njutning eller tillfredställse över mannens orgasm (fortplantningen). Och min fru har fejkat sina orgasmer, ja. Hennes påstådda njutning är inbillad eller självintalad. Och det här kan iof öppna dörren till en rent filosofisk diskussion. Vad är riktig njutning och vad är inbillad njutning. En separat tråd?
Det här känns så hemskt att läsa. Du är en man som mansplainar, ser du inte det? Du anser att du vet bättre än vi kvinnor vad VI vill och hur VI funkar. Du har helt fel!
Själv sitter jag just nu hemma med förkylning och är frustrerad för att jag hade några sexdejter inplanerade dessa dagar och nu måste skjuta upp dem. Jag har sett på sexklipp, läst sexnoveller, sexchattat etc. och bara väntar på att få komma ut igen och ha SEX.
Varför? Jo, för att det är SKÖNT, förstås! Och nu pratar jag inte bara om k-k i f-tta utan om fingrar och tunga och hela kroppen.
Sen tror jag att många som lever i långa förhållanden och har dåligt sexliv skulle må bra av att öppna sig sexuellt. Många har nog inte den TYPEN av sex de skulle må bäst av. Partnern kanske inte gillar att slicka, och då blir resten av sexet med just den partnern ointressant. Man kanske vill testa swingerslivet, eller bonding, eller rollspel, men vet inte hur man ska föreslå det för partnern (eller känner/vet att partnern aldrig skulle gå med på det). Människor förändras med tiden. Nu när jag är 49 är jag nyfiken på så otroligt många fler saker än jag var när jag var 25. Om man då sitter fast med samma partner som fortfarande bara gillar doggy, så kommer det ju att skära sig.
Jag har egentligen inga förhoppningar om att du ska lyckas kliva ner från din höga hingst och fatta detta, men man vet ju aldrig. . .