• Anonym (Y)

Hon har förnekat att hon är gift med mig!

Jag och min fru har varit gifta i snart ett år. Igår hade jag nöjet att vara på hennes jobb för jag skulle överraska henne då hon fyllde år. När jag presenterade mig fick jag höra av en manlig kollega till henne att hon sagt till honom att hon inte hade någon man när de pratat... De andra blev jätteförvånade och frågade om när vi gifte oss och att de inte hade någon aning om att hon var gift.

Varför förnekar hon att vi är gifta? Och varför har hon inte berättat för någon om oss?

• Svar på tråden Hon har förnekat att hon är gift med mig!
  • Anonym (Y)
    Anonym (M) skrev 2024-12-08 14:13:54 följande:
    Hon tycker kanske inte det är någon big deal och fattar inte att det är det för dig. Och ärligt talat fattar inte jag varför du bryr dig om vad nån nobody på hennes jobb tror?
    Nej men för mig är det en big deal att hon förnekat att vi är gifta! Om du inte tycker det är det upp till dig, men väldigt många här inne håller med mig om att det är en stor sak
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Y) skrev 2024-12-08 14:15:23 följande:
    Så det är helt ologiskt för dig att min fru berättade det för honom när jag stod nedanför men aldrig sagt något innan?

Fast hon var ju upptagen skrev du. Det var ju därför hon inte kom ner själv. 

• Anonym (M)
    Anonym (Y) skrev 2024-12-08 14:17:46 följande:
    Nej men för mig är det en big deal att hon förnekat att vi är gifta! Om du inte tycker det är det upp till dig, men väldigt många här inne håller med mig om att det är en stor sak
    Du sa ju precis att du inte gifte sig för att de på jobbet ska veta det, men nu är det plötsligt en big deal att de måste veta? Haha
  • Anonym (Y)
    Anonym (Oj) skrev 2024-12-08 14:19:28 följande:

Fast hon var ju upptagen skrev du. Det var ju därför hon inte kom ner själv. 

Att säga "min man står där nere, kan du hämta honom? Han sitter i en mörkblå Skoda" tog mig mindre än 5 sekunder att säga. Att gå ner själv tar drygt 5 minuter. Du ser inga nyanskillnader i detta?
  • Anonym (Y)
    Anonym (M) skrev 2024-12-08 14:19:35 följande:
    Du sa ju precis att du inte gifte sig för att de på jobbet ska veta det, men nu är det plötsligt en big deal att de måste veta? Haha
    Sa jag? Citera när jag sa att jag gifte mig enbart för att hennes arbetskollegor ska veta det.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • molly50
    Anonym (Y) skrev 2024-12-08 13:59:26 följande:
    Det lutar åt att jag kommer att lämna henne för jag känner mig otroligt bedragen eftersom hon inte kan ge mig någon bra förklaring till varför hon förnekat detta! Hennes förklaringar är i princip att hon aldrig trodde det var så viktigt för mig... Ja vafan tror hon?
    Anonym (Oj) skrev 2024-12-08 13:45:19 följande:

Hur visste hon att du var där nere om ni inte pratade med varandra?

Hade ni pratat med varandra hade hon ju sagt att hon kommer strax ner. 

Nej, inget hänger ihop. Varför ringde du från bilen istället för att gå upp till henne när du ville överraska henne? 

Fast det är väl ändå något som är viktigt för de flesta.
    Gifter man sig så är det väl inget man vill dölja.
  • Anonym (Berra)
    Anonym (Y) skrev 2024-12-08 14:12:53 följande:
    Jag sa igår att jag vill ta en paus
    En bra början. Men dröj inte med att ta steget fullt ut. Har man bestämt sig så gör det bara mer ont att dra ut på det.
  • Anonym (Y)
    Anonym (Berra) skrev 2024-12-08 14:35:07 följande:
    En bra början. Men dröj inte med att ta steget fullt ut. Har man bestämt sig så gör det bara mer ont att dra ut på det.
    Jo sant! Jag ska dock erkänna att jag mår väldigt dåligt av det här och är väldigt upprörd så jag vill inte göra något förhastat!
    Milimi skrev 2024-12-08 14:30:56 följande:

Varför hon förnekar dig är för att det faktiskt kan vara så att hon inte vill att folk på hennes arbetsplats ska veta eftersom hon har intresse av någon kollega och vill inte att han ska veta! För mig låter det rimligt! Hade det haft andra orsaker hade hon sagt det men eftersom hon inte verkar ge speciellt bra svar är det den troligaste anleningen!

Det är exakt det en vän till mig också tror!
Svar på tråden Hon har förnekat att hon är gift med mig!