• Anonym (Y)

Hon har förnekat att hon är gift med mig!

Jag och min fru har varit gifta i snart ett år. Igår hade jag nöjet att vara på hennes jobb för jag skulle överraska henne då hon fyllde år. När jag presenterade mig fick jag höra av en manlig kollega till henne att hon sagt till honom att hon inte hade någon man när de pratat... De andra blev jätteförvånade och frågade om när vi gifte oss och att de inte hade någon aning om att hon var gift.

Varför förnekar hon att vi är gifta? Och varför har hon inte berättat för någon om oss?

• Svar på tråden Hon har förnekat att hon är gift med mig!
  • Anonym (Granbarr)
    Anonym (Y) skrev 2024-12-07 19:28:16 följande:

Är inte det här med att lämna väldigt drastiskt?

Följdfrågan är - litar du på henne? 
  • Anonym (Granbarr)
    Anonym (Y) skrev 2024-12-07 19:28:16 följande:

Är inte det här med att lämna väldigt drastiskt?

Följdfrågan är - litar du på henne? 
  • Anonym (Em)

Ja det låter verkligen märkligt att de inte vet om att hon är gift. Men det låter även märkligt att du dyker upp på hennes jobb. Varför överraskade du henne inte efter jobbet? Har aldrig under mina 25 år i arbetslivet varit med om att någon gör på det sättet. 

• Anonym (Y)
    Anonym (Em) skrev 2024-12-07 19:58:24 följande:

Ja det låter verkligen märkligt att de inte vet om att hon är gift. Men det låter även märkligt att du dyker upp på hennes jobb. Varför överraskade du henne inte efter jobbet? Har aldrig under mina 25 år i arbetslivet varit med om att någon gör på det sättet. 

Det är väl inte speciellt märkligt? Men om du ändå frågar så gick jag inte in till jobbet utan var utanför i bilen varpå den manliga kollegan jag berättade on kom och bjöd in mig till arbetsplatsen. Det var för övrigt i hissen på väg upp som han berättade att hon sagt att hon INTE var gift.
  • Anonym (Privat)

En del människor håller sitt privatliv för sig själva och pratar inte om det med kollegor. Kan din fru kanske vara sådan?

• Anonym (Y)
    Anonym (Privat) skrev 2024-12-07 20:07:17 följande:

En del människor håller sitt privatliv för sig själva och pratar inte om det med kollegor. Kan din fru kanske vara sådan?

Jo men hon är väldigt privat och hon är väldigt hemlighetsfull. Samtidigt måste jag säga att det kanske förklarar varför hon inte berättat om att hon är gift, om än det faktum att hon aldrig har på sig vår vigselring på fotob på sociala medier. Däremot förklarar det inte varför hon sagt helt öppet till en annan man att hon INTE är gift utan att hon är singel.
  • Studentpappa

Syns det inte på fingret att hon har en vigselring eller tar hon av sig den innan jobbet?

Ride it like you stole it
  • Fjäril kär
    Anonym (Y) skrev 2024-12-07 20:12:04 följande:
    Jo men hon är väldigt privat och hon är väldigt hemlighetsfull. Samtidigt måste jag säga att det kanske förklarar varför hon inte berättat om att hon är gift, om än det faktum att hon aldrig har på sig vår vigselring på fotob på sociala medier. Däremot förklarar det inte varför hon sagt helt öppet till en annan man att hon INTE är gift utan att hon är singel.
    Litar du på din fru?
  • Fjäril kär
    Litar du på din fru?
  • Anonym (Granbarr)
    Att hon är privat på jobbet etc är en sak men att medvetet inte visa vigselringen på foton på hennes egna privata  sociala medier är för mig röd flagga. 
    Vem döljer hon det för att hon är gift? Vem bland hennes vänner får inte se att hon har vigselring ? 
Svar på tråden Hon har förnekat att hon är gift med mig!