• Fjäril kär

Hon har förnekat att hon är gift med mig!

Gifte ni er av kärlek och ni nyss har träffats eller gifte ni er efter flera år ihop och mest för papprets skull? 

Lite av svaret till din frus agerande ligger kanske nånstans där....

• Fjäril kär
    Anonym (Y) skrev 2024-12-07 19:28:16 följande:

Är inte det här med att lämna väldigt drastiskt?

Och det tycker tycker du inte hennes agerande varit? 
  • Fjäril kär
    Anonym (Y) skrev 2024-12-07 20:12:04 följande:
    Jo men hon är väldigt privat och hon är väldigt hemlighetsfull. Samtidigt måste jag säga att det kanske förklarar varför hon inte berättat om att hon är gift, om än det faktum att hon aldrig har på sig vår vigselring på fotob på sociala medier. Däremot förklarar det inte varför hon sagt helt öppet till en annan man att hon INTE är gift utan att hon är singel.
    Litar du på din fru?
  • Fjäril kär
    Anonym (Y) skrev 2024-12-07 20:12:04 följande:
    Jo men hon är väldigt privat och hon är väldigt hemlighetsfull. Samtidigt måste jag säga att det kanske förklarar varför hon inte berättat om att hon är gift, om än det faktum att hon aldrig har på sig vår vigselring på fotob på sociala medier. Däremot förklarar det inte varför hon sagt helt öppet till en annan man att hon INTE är gift utan att hon är singel.
    Litar du på din fru?
  • Fjäril kär
    Anonym (Y) skrev 2024-12-07 21:00:25 följande:
    För ett år sen var vi förlovade. Jag fick uppfattningen att hon sagt detta relativt nyligen för när jag kom in på arbetsplatsen sa han till henne ungefär "du sa ju att du inte hade någon man" och detta efter att jag berättat att vi gifte oss i våras.
    Anonym (A) skrev 2024-12-07 20:55:15 följande:

Har du frågat henne om det?

Vi har pratat hela kvällen men hon verkar inte bry sig om mina känslor. 
    Hon kan alltså inte redogöra för varför hon medvetet utger sig för att vara singel på jobbet?
Svar på tråden Hon har förnekat att hon är gift med mig!