• Anonym (Y)

Hon har förnekat att hon är gift med mig!

Jag och min fru har varit gifta i snart ett år. Igår hade jag nöjet att vara på hennes jobb för jag skulle överraska henne då hon fyllde år. När jag presenterade mig fick jag höra av en manlig kollega till henne att hon sagt till honom att hon inte hade någon man när de pratat... De andra blev jätteförvånade och frågade om när vi gifte oss och att de inte hade någon aning om att hon var gift.

Varför förnekar hon att vi är gifta? Och varför har hon inte berättat för någon om oss?

• Svar på tråden Hon har förnekat att hon är gift med mig!
  • Anonym (Y)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-12-08 14:06:51 följande:
    Det kommer du sannolikt aldrig att få svar på. Det du har svar på är att du gift dig med en kvinna som visade sig vara någon annan än du trodde. Frågan är bara vad du tänker göra åt det.
    Jag tänker lämna henne! Just nu känner jag mig bara sviken av henne!
  • Anonym (Y)
    Anonym (Haha) skrev 2024-12-08 14:06:11 följande:
    Det är ju för att tråden är påhittad av samma person som skriver 99% av alla trådar men folk är för dumma för att fatta det
    Absolut Sherlock! Hela 99% av alla trådar på familjeliv.se skrivs av mig där jag bara ljuger, enbart för att jävlas med dig och din polare Anonym (OJ)... Fan att ni kommit på mig nu :'(
  • Anonym (M)
    Anonym (Y) skrev 2024-12-08 14:02:44 följande:
    Men varför ska man då gifta sig om man vill hålla det hemligt? Själva ritualen inkluderar ju att man sätter en ring på fingret för att visa upp att man är gift!

Men visst om hon känner att hon inte vill berötta för alla om detta, men varför säger hon inte bara det? Varför sitter hon och förminskar mina känslor?
    För juridiken, festen, man tycker det är romantiskt, finns nog många anledningar till att folk gifter sig. Gifta dig av anledningen att man vill visa upp sig på sitt arbete kanske det bara är du som gör.
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Y) skrev 2024-12-08 14:08:25 följande:
    Jag tänker lämna henne! Just nu känner jag mig bara sviken av henne!
    Har du sagt det till henne än?
  • Anonym (Y)
    Anonym (M) skrev 2024-12-08 14:11:24 följande:
    För juridiken, festen, man tycker det är romantiskt, finns nog många anledningar till att folk gifter sig. Gifta dig av anledningen att man vill visa upp sig på sitt arbete kanske det bara är du som gör.
    Nej jag gifter mig inte för att visa upp det på arbetet, utan vad jag stör mig på är att hon Förnekat att hon var gift... Skulle du gjort det?
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Y) skrev 2024-12-08 14:04:51 följande:
    Så det är helt ologiskt enligt dig att hon just då berättade vem jag var och att jag väntade nedanför och bad någon hämta mig för att hon var upptagen? Får jag fråga om du verkligen är så korkad eller spelar såhär korkad?
    Fast då visste han ju vem du var när han kom ner. Och om nu alla på kontoret visste om dig, vilket är din utgångspunkt, varför presenterade du dig som hennes man? 
  • Anonym (Y)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-12-08 14:12:26 följande:
    Har du sagt det till henne än?
    Jag sa igår att jag vill ta en paus
  • Anonym (M)
    Anonym (Y) skrev 2024-12-08 14:02:44 följande:
    Men visst om hon känner att hon inte vill berötta för alla om detta, men varför säger hon inte bara det? Varför sitter hon och förminskar mina känslor?
    Hon tycker kanske inte det är någon big deal och fattar inte att det är det för dig. Och ärligt talat fattar inte jag varför du bryr dig om vad nån nobody på hennes jobb tror?
  • Anonym (M)
    Anonym (Y) skrev 2024-12-08 14:12:27 följande:
    Nej jag gifter mig inte för att visa upp det på arbetet, utan vad jag stör mig på är att hon Förnekat att hon var gift... Skulle du gjort det?
    Se mitt första inlägg för svar på den frågan
  • Anonym (Y)
    Anonym (Oj) skrev 2024-12-08 14:12:51 följande:
    Fast då visste han ju vem du var när han kom ner. Och om nu alla på kontoret visste om dig, vilket är din utgångspunkt, varför presenterade du dig som hennes man? 
    Så det är helt ologiskt för dig att min fru berättade det för honom när jag stod nedanför men aldrig sagt något innan?
Svar på tråden Hon har förnekat att hon är gift med mig!