• molly50

Hon har förnekat att hon är gift med mig!

Anonym (Y) skrev 2024-12-08 11:35:10 följande:

Uppdatering: försökte prata med min fru men hon tycker verkligen inte att hon gjorde några fel så igår fick jag nog och stack hemifrån och bor just nu hos min kompis. Hon har försökt ringa mig nu på morgonen men jag är för förbannad för att svara. Jag frågade henne igår om varför men hon svarade inte utan blev bara förbannad på mig för att jag "gör en så stor sak av det"! Totalt jävla respektlös!

Okej... Varifrån har du fått att jag inte ringde min fru när jag var utanför? har jag sagt uttryckligen att jag inte ringde eller är det så att du dragit den slutsatsen helt själv?
    Men gjort en för stor sak av det?
    Vad hade hon själv tyckt om du hade gjort samma sak och låtit bli att berätta för andra att ni är gifta?
    Jag tycker,ärligt talat,att du borde fundera på om du ska fortsätta vara med henne.
    Hon verkar inte känna samma saker som du.
  • molly50
    Anonym (Y) skrev 2024-12-08 13:22:53 följande:
    Jag har pratat mycket med min kompis nu på morgonen och han har berättat att han tror att hon gjort såhär för att dölja för någon arbetskamrat att hon är gift men att det av någon anledning sprack med honom så nu vågar hon vara öppen om det!
    Ja,så kan det ju faktiskt vara. Men i så fall så tycker jag definitivt att du ska lämna.
    Då respekterar hon inte dig för fem öre.
  • molly50
    Anonym (Y) skrev 2024-12-08 13:14:03 följande:
    Hon är otroligt respektlös! Jag känner just nu att jag inte vill leva med henne för vi gifte oss för att vi skulle leva tillsammans, och vi satte ringen på våra fingrar för att visa att vi var varandras! Kan man inte stå för det betyder inte giftermålet någonting för mig!

Hon har ringt en jävla massa under hela morgonen men just nu ignorerar jag henne! Hon har skrivit ett par SMS men de handlar mest om att jag gör en höna av en fjäder... Hon kunde ju åtminstone be om ursäkt för sitt beteende men det gör hon aldrig!
    Jag tycker att du ska visa att du menar allvar och agera.
    Känner du att du inte vill leva med henne längre så lämna.
  • molly50
    Anonym (Oj) skrev 2024-12-08 13:38:38 följande:

Känns även konstigt att TS aldrig träffat någon av arbetskamraterna eller varit på hennes arbete förut. Ändå får han för sig att åka dit med blommor för att gratulera henne.

Han trodde kanske att de visste om honom? 
  • molly50
    Anonym (Y) skrev 2024-12-08 13:59:26 följande:
    Det lutar åt att jag kommer att lämna henne för jag känner mig otroligt bedragen eftersom hon inte kan ge mig någon bra förklaring till varför hon förnekat detta! Hennes förklaringar är i princip att hon aldrig trodde det var så viktigt för mig... Ja vafan tror hon?
    Anonym (Oj) skrev 2024-12-08 13:45:19 följande:

Hur visste hon att du var där nere om ni inte pratade med varandra?

Hade ni pratat med varandra hade hon ju sagt att hon kommer strax ner. 

Nej, inget hänger ihop. Varför ringde du från bilen istället för att gå upp till henne när du ville överraska henne? 

Fast det är väl ändå något som är viktigt för de flesta.
    Gifter man sig så är det väl inget man vill dölja.
  • molly50
    Anonym (Y) skrev 2024-12-08 17:40:45 följande:

Nu har jag pratat med min fru och jag har gjort slut! Vi pratade i över två timmar och trots att jag frågade varför hon förnekat oss gav hon inget godtagbart svar. Istället var det i princip att jag var dum i huvudet som gjorde en så stor sak av det och hela tiden fick jag höra att jag överdriver. Hon jämförde detta med att jag aldrig berättat hur många jag haft sex med innan och sa att det också skulle kunna vara ett svek "om hon var lika känslig som jag"... Jag tycker det är en jävligt konstig jämförelse och sa till henne att om hon skulle vilja veta det kan jag berätta utan problem! Men nu har hon förnekat helt att hon är gift så det handlar inte bara om att hon aktivt försökt dölja det!

Jag tror på det vissa här säger att hon har en affär med någon och att det är därför hon blev så förbannat upprörd när jag konfronterade henne! Jag sa det till henne och då la hon bara på luren! Nu har jag blockerat hennes nummer för jag vill inte ha med henne att göra framöver! Det kommer bli jävligt jobbigt när jag ska hämta mina saker men just nu fokuserar jag på att hitta nytt boende!
    Jag beklagar,men du har gjort rätt.
    Jag tycker inte man kan jämföra tidigare sexpartners med att förneka att man är gift då hon inte har med dina tidigare relationer att göra.
    Och att hon la på luren när du förde en affär på tal säger ju en del.
    Hon verkar inte vara mogen nog att ha en seriös relation.
Svar på tråden Hon har förnekat att hon är gift med mig!