Er åsikt om få barn runt 45…
och pappan är 50+.
Det kanske inte går men om de skulle lyckas vad tänker ni om det?
Någon annan här som är i vår ålder eller vet någon som fått barn så sent?
Hur går era tankar?
och pappan är 50+.
Det kanske inte går men om de skulle lyckas vad tänker ni om det?
Någon annan här som är i vår ålder eller vet någon som fått barn så sent?
Hur går era tankar?
På mina barns förskola finns ett föräldrapar med en 4-åring där kvinnan snart är 50, och mannen är ett par år yngre (typ 45 nu). Så hon var 46 när dottern föddes. Har aldrig upplevt dem som "gamla". Jag hade inte ens funderat på deras åldrar, förrän mamman i paret tog upp att de andra "barnen" (hennes, inte hans barn) var typ 19 och 24 och bodde hemma än, så det fanns ju många vuxna att rå om minstingen i familjen.
Nja, tycker man borde tänka lite på barnet där. Min pappa är 70 och bor på äldreboende, han kan inte göra något själv överhuvudtaget och knappt prata heller. Flertalet är yngre än honom där, flera runt 64-65.
Tåls att tänka på.
Pappa var frisk innan han poff fick propp i hjärnan (stroke). Därefter har det bara dalat utför. Proppen i hjärnan har skadat delar i hjärnan långsamt långsamt under många år därefter.
Hsn har då inte misskött sig som någon i tråden ville påstå. Eller skylla p att det är en klassfråga. Hans morsa är som sagt 91 och åkte 30 mil i somras för att hälsa på honom, hänger på Facebook och går i klackskor.
Snavka om att vissa inte har någon koll
Men jag vill förtydliga, man får ju såklart hoppas att ni som har gamla föräldrar också blir det. Men det är då ingen KLASSfråga. Pappa har gamla föräldrar.
Jag känner andra som också haft det. Men de har varit skröpliga sen ändå.
Det är OLIKA.