Kan ni gå och lägga er med saker framme?
Jag undrar om min fru är lite speciell.
Men även om hon skulle komma hem från jobbet med hög feber och hon knappt kan stå på fötterna så skulle hon hänga upp jackan korrekt. Ställa skorna perfekt i hallen. Hänga upp sin klänning och sätta tillbaka den på en galge och sätta in i garderoben.
Skulle hon ta fram en smörgås och då tar fram knivar, osthyvel m.m så skulle detta inte synas alls i köket att hon varit där.
Hon skulle aldrig på kvällen kunna gå lägga sig med en pryl kvar i köket. Spelar ingen roll hur trött eller sliten hon är. Ingen annanstans heller för den delen.
En gång höll vi på att missa ett plan, vi hade bråttom och insåg att vi behövde fixa en sak på datorn. Vi behövde skriva ut ett papper och detta krånglade hur länge som helst. Trots att vi redan var sena då så behövde hon kontrollera allt i huset, hon behövde bädda om sängen som jag hade bäddat för den var inte tillräckligt bra gjord. Vi var framme 3 minuter innan sista incheckningstiden.
Är det såhär för alla?? Eller kan man någon gång vakna med en smutsig kastrull i diskhon?