• Anonym (Undrar)

Hur lyckas feminister hitta karlar?

Jag undrar uppriktigt hur lyckas rabiata manshatande feminister hitta karlar som står ut med dem?

Manipulerar dem svaga män för att sedan göra de till sin toffel eller var de från början en toffel eller allmänt svaga män som inte kan stå emot trycket? 

• Svar på tråden Hur lyckas feminister hitta karlar?
  • Anonym (L)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-10-02 22:24:18 följande:
    Man skäms över att vara man. 
    Gör du det även när det handlar om hustrumisshandlare och våldtäktsmän?
  • Lynx123

De flesta män är också feminister - i alla fall de som är någorlunda välutbildade och vet vad feminism innebär.

• Anonym (Kalle)
    Ja man skäms över att det finns män som du.
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-10-02 22:28:13 följande:

Jag vill veta om det är männen själva som sänker sig så lågt eller blir manipulerade. Feminister är verkligen inte attraktiva och lurar män i fällor. 

Jag låter dig hållas i ovisshet. Du skulle förmodligen inte ens förstå svaret.
  • Anonym (Emma)
    Som om män skulle hålla på att kläcka ur sig vad du gör. Haha. T.om småpojkar brukar veta bättre.
  • Anonym (Xx)

Tror det är veka och svaga män. Män med dåligt självförtroende och som behöver någon som säger vad de ska göra, tycka och tänka. De behöver feministen som en ny mamma helt enkelt 

• Tukt

Jag tror inte "rabiata manshatande" feminister är intresserade av att ha relationer med män. Däremot tror jag att du tolkar vanliga feminister och de som är för jämställdhet som detta.
    Men ändå, om, så krävs det förmodligen en stark man som är trygg i sig själv.

• ClumsySmurf
    Tukt skrev 2024-10-02 23:05:27 följande:

Jag tror inte "rabiata manshatande" feminister är intresserade av att ha relationer med män. Däremot tror jag att du tolkar vanliga feminister och de som är för jämställdhet som detta.
    Men ändå, om, så krävs det förmodligen en stark man som är trygg i sig själv.

Jag tror det en myt som feminister själva sprider
    Hur många ungar har lady dahmer?

Ireen von Wachenfeldt kritiserades hårt efter en rad kontroversiella uttalanden i TV-reportaget Könskriget som sändes i SVT:s Dokument inifrån våren 2005, framför allt för att hon citerade SCUM-manifestet av Valerie Solanas som liknade män vid djur. [2] Ireen von Wachenfeldt har senare tagit avstånd från denna liknelse. Ursäkten tog hon dock tillbaka senare: "Jag skulle ha sagt att män är värre än djur. En del våldsamma män kan till och med njuta av kvinnors lidande. Det gör inte djuren".[3]

Den 6 juli 2005 tillkännagav von Wachenfeldt sin avgång från ordförandeposten i ROKS.[4]

Hon har fem barn och är gift med kyrkoherde Kenneth von Wachenfeldt, [5] som tillhör en icke-adlig gren av släkten von Wachenfeldt.

sv.wikipedia.org/wiki/Ireen_von_Wachenfeldt
  • ClumsySmurf
    Lynx123 skrev 2024-10-02 22:33:23 följande:

De flesta män är också feminister - i alla fall de som är någorlunda välutbildade och vet vad feminism innebär.

Vad är feminism?

Är det en åsikt?
    Måste man ha rätt åsikt?
    Vad är rätt åsikt?

Är det något man gör?
    Måste man göra rätt?
    Vad är rätt och hur gör man det?

• Tom Araya
    Anonym (K) skrev 2024-10-02 22:29:36 följande:

De flesta kvinnor är feminister. Att du inte vill anpassa dig till ett jämställt samhälle kommer i längden bara skada sig då du lär förbli singel för evigt. Vi feminazis kommer då inte lida av att du inte vill dejta oss. Vi har fullt upp med att dejta riktiga män, och inte osäkra töntar med small dick energy.

Lynx123 skrev 2024-10-02 22:33:23 följande:

Jag tror inte det är män och kvinnor som är feminist av normalgraden som trådstartaren avser.

Svar på tråden Hur lyckas feminister hitta karlar?