• Anonym (Undrar)

Hur lyckas feminister hitta karlar?

Jag undrar uppriktigt hur lyckas rabiata manshatande feminister hitta karlar som står ut med dem?

Manipulerar dem svaga män för att sedan göra de till sin toffel eller var de från början en toffel eller allmänt svaga män som inte kan stå emot trycket? 

• Svar på tråden Hur lyckas feminister hitta karlar?
  • Anonym (Haha)
    EnAnonumius skrev 2024-10-04 03:35:55 följande:
    Hur kan du kalla det för svar?
    Jättelätt, det är nämligen svaret du får på din "fråga". 
  • Anonym (1234)

Jag som är man har haft tur i livet och haft fina relationer med många kvinnor. Några kärleksrelationer och många vänskapsrelaktioner. Många av dessa har haft en tydlig feministisk värdegrund och många av dessa kvinnor har även varit vackra. Eftersom jag inte är sexistisk utan delar många feministiska åsikter och framförallt grunden, så har jag aldrig upplevt någon som rabiat. Jag som man tycker att det är svårt att umgås nära Med människor som inte delar feministiska åsikter. Jag är definitivt en person som står för mina åsikter, Men jag hånar inte andra, raljerar inte eller har svårt att erkänna att jag har fel. Jag lyssnar gärna även på andra och vill genuint förstå dem. Av någon anledning uppskattar många kvinnor det och jag tror att det kan vara en orsak till att kvinnor kan se mig som attraktiv. Jag har lätt att skapa fina harmoniska relationer utan att förlora mig själv. Testa

• EnAnonumius
    Anonym (Haha) skrev 2024-10-04 07:31:10 följande:
    Jättelätt, det är nämligen svaret du får på din "fråga". 
    Bra då vet jag att du inte kan svara egentligen.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Haha)
    EnAnonumius skrev 2024-10-04 10:10:16 följande:

ÅkEj. Fast vad du tror dig veta är ju ointressant eftersom det inte var din fråga jag besvarade. 

Men du får gärna ställa en egen fråga om du vill ha svar på något. 

• EnAnonumius
    Anonym (Haha) skrev 2024-10-04 11:17:27 följande:

Men du får gärna ställa en egen fråga om du vill ha svar på något. 

Och det var exakt det jag gjorde.

Jag frågade dig hur du kunde kalla det för svar.

Det är en egen fråga.
    Då jag ifrågasatte dig och ditt svar till smurfen.

Nå.

Har du svaret på frågan eller inte? Eller skall du fortsätta att tramsa runt för att du inte har något egentlig svar på frågan?
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (L)
    EnAnonumius skrev 2024-10-04 12:45:15 följande:

Det är en egen fråga.

Nå.

Har du svaret på frågan eller inte? Eller skall du fortsätta att tramsa runt för att du inte har något egentlig svar på frågan?
    Alltid lika tjafsig är du i alla trådar du skriver i. Tröttnar du aldrig? 
  • Tom Araya
    Anonym (L) skrev 2024-10-03 19:34:55 följande:
    Ja motståndare men inte anhängare. Ta SD t ex. De som gillar SD bryr sig inte om enstaka skitstövlar. 
    Ett begrepp (som exempelvis "feminist") är i detta sammanhang inte jämförbart med ett namn som Sverigedemokraterna.
    Ett fenomen kan man benämna olika, men inte någon/något som har ett namn.
  • Anonym (Haha)
    EnAnonumius skrev 2024-10-04 12:45:15 följande:

Det är en egen fråga.

Nå.

Att du inte gillar svaret betyder inte att det inte är ett svar. 

Den enda som tramsar här är alltså du. Du behöver inte ifrågasätta mig, det räcker väl med att ifrågasätta mina inlägg? 

• Anonym (Hejhopp)

För att dessa män förstår att män länge har haft fördelar som kvinnor inte haft och dessa män får inte mindervärdeskomplex av tanken att kvinnor nu ska få ta del av det som män haft tillgång till i alla tider. 

• ClumsySmurf
    EnAnonumius skrev 2024-10-04 10:10:16 följande:
    Idag räcker det med att vara för jämlikhet för att få identifiera sej som feminist och ha godkänd värdegrund, så man kan ligga på sofflocket och pilla navelludd medan någon annan t.e.x jobbar på kvinnojour. Det blir jättelätt lätt för män att godhetsignalera, nackdelen är väl att det kan uppfattas som falsk marknadsföring av de som tar det där med feminism seriöst.

Vet inte vad det beror på, om vissa tror att jämlikhet är synonymt med något vänsterfeministiskt och något genusmedvetet.
    Jag har i alla fall inte fått guldstjärna för att jag är för det jag tycker är jämlikt.

Svar på tråden Hur lyckas feminister hitta karlar?