Gravid med bf Juni 2025!
Hej och välkommen till tråden och stort grattis till er graviditet! Här kan vi dela med oss av vår resa från start och bara hoppas att vi alla kommer i mål!❤️
Hej och välkommen till tråden och stort grattis till er graviditet! Här kan vi dela med oss av vår resa från start och bara hoppas att vi alla kommer i mål!❤️
Grattis om det är det ni vill förstås trots att det blev oplanerat😊 Jag har molande värk nu med, stod 2-3 veckor när jag testade i söndags. Har ett barn så ska bli kul med ett syskon. Har ni några barn sedan tidigare?
Grattis till er som också plussat! Hoppar in här jag med, plussade idag på BIM -3 och uträkningen blir att BF blir den 7 Juni, så hänger här med er 😍
Grattis om det är det ni vill förstås trots att det blev oplanerat😊 Jag har molande värk nu med, stod 2-3 veckor när jag testade i söndags. Har ett barn så ska bli kul med ett syskon. Har ni några barn sedan tidigare?
Tack! Oplanerat men om allt går som det ska så är det välkommet.
Har 5 barn sedan tidigare. Yngsta är 6 år.
Hur gammalt är ditt barn?
Enligt sista mens så är jag beräknad 2 juni. Men veckoindikatorn på Clearblue indikerar ju på att jag är längre gången än så 😂
2,5år är mitt barn. Jag trodde det skulle stå 1-2 veckor på mitt första test men det stod 2-3 med så svårt att veta då. Med första barnen stod det 1-2 vid BIM.
Hej!
Jag hoppar också in här.
Jag är gravid i v5
jag Plussade i söndags och har 3 tidiga missfall i bagaget.
Innan jag plussade kände jag ganska mycket symtom. så jag går runt och oroar mig, och just nu känner jag mig inte så ?gravid?. Hur mår ni? Känner ni er ?gravida??
Hej!
Också BF i början av juni :)
Första barnet, bor i Göteborg.
Andfådd och lite tröttare än vanligt.
Hej! Hoppar också in här. Försökt sen april utan framgång. I måndags plussade jag för första gången någonsin och jag är så himla himla glad. Enligt appen är BF 10/6 just nu.
Vet inte om jag inbillar mig men mår liiite illa och sen har min mage varit väldigt svullen igår och idag. Bortsett från det känner jag inga symptom.
Det ska bli väldigt roligt att följa er här i tråden 😊