• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • Anonym (Kakan)
    LifeGivesYouLemonade skrev 2024-09-01 09:14:30 följande:
    Jag ser streck på båda bilderna 😀
    Åh va kul! Jag gör ju också det 😃 Dagens test blev dock svagare än detta, men undra om det kan bero på att jag både hävde i mig kaffe och juice innan dagens test. Kanske blev mer utblandat typ och därav svagare?
  • angermanlandskan

God morgon! 

Testade negativt imorse och känner att mensen är på gång nu. Som en klocka på BIM haha, skulle ha sparat testet.

Nästa mens för mig börjar i slutet av månaden så jag kan hänga kvar i tråden då jag har dubbla BIM i september!
    Blickar framåt mot 30 september. 

• LifeGivesYouLemonade
    Anonym (Kakan) skrev 2024-09-01 09:31:37 följande:
    Åh va kul! Jag gör ju också det 😃 Dagens test blev dock svagare än detta, men undra om det kan bero på att jag både hävde i mig kaffe och juice innan dagens test. Kanske blev mer utblandat typ och därav svagare?
    Ja det kan det nog allt bero på 🤪 ta ett till test i morgon eller i övermorgon 😀😀
  • Augustilejon
    Sucken skrev 2024-09-01 06:57:57 följande:

Idag är det bim och jag tror tyvärr att mensen kommer komma trots att jag fick ett plus tidigare. 😫 Har ju haft en känsla av att det inte kommer att gå vägen och med dagens temperatur tror jag att det stämmer. Vi får se om mensen dyker upp sen.. 

Åh, man vill ju bara att tempen ska hålla i sig! Har du haft känsla att mensen är på väg nu i dagarna innan? 
  • LifeGivesYouLemonade

ökning på temp idag med. förra månaden hade jag inte långsam ökning, men det kanske gör Det samma 🤪?

Ingen fastställd ägglossning än. 😅 bör väl komma inom nån dag om man haft ägglossning väl

• mothertotwo

Jag tycker att dessa är jätte märkliga. Innan hade jag stegring men inte nu längre. Men ok, testerna är inte likadana. Men rfsu ägglossningstest visar tydligen bara två dagar som man är fertil. Jag hoppas inte att den visar positivt i veckan som kommer för då är det kört för min del. Sambon jobbar natt och jag jobbar dag nästa vecka, så vi kommer knappt ses. Hoppas den visar positivt till nästa helg i så fall. Den sista gröna är från 12 tiden idag. Känner mig lite jobbig med detta, men första månaden jag testar så här på detta sätt. 
  • Siripiri
    mothertotwo skrev 2024-09-01 12:43:39 följande:

Jag tycker att dessa är jätte märkliga. Innan hade jag stegring men inte nu längre. Men ok, testerna är inte likadana. Men rfsu ägglossningstest visar tydligen bara två dagar som man är fertil. Jag hoppas inte att den visar positivt i veckan som kommer för då är det kört för min del. Sambon jobbar natt och jag jobbar dag nästa vecka, så vi kommer knappt ses. Hoppas den visar positivt till nästa helg i så fall. Den sista gröna är från 12 tiden idag. Känner mig lite jobbig med detta, men första månaden jag testar så här på detta sätt. 
    RFSUs har inte fått bra betyg av det jag läst här på FL.. beställ hem apoteas egna, dem funkade bra och vettig pris 😃
  • mothertotwo
    Siripiri skrev 2024-09-01 13:47:52 följande:
    RFSUs har inte fått bra betyg av det jag läst här på FL.. beställ hem apoteas egna, dem funkade bra och vettig pris 😃
    Ok, då kanske det inte är några stickor man ska använda. Sen läste jag också någonstans att ägglossningstest inte är det optimala egentligen för fast testerna inte visar ökning så kan man ändå ha ägglossning. Tydligen så kunde gynekologer se det om man ägglossnat under den perioden. Haha jätte rörigt för mig som inte är så insatt i det. 
  • Nanathalie
    mothertotwo skrev 2024-09-01 14:48:48 följande:
    Ok, då kanske det inte är några stickor man ska använda. Sen läste jag också någonstans att ägglossningstest inte är det optimala egentligen för fast testerna inte visar ökning så kan man ändå ha ägglossning. Tydligen så kunde gynekologer se det om man ägglossnat under den perioden. Haha jätte rörigt för mig som inte är så insatt i det. 
    Jag har hört om de som blivit gravida utan att veta att de haft ägglossning för testerna visar negativt.. tempa är det bästa!
Svar på tråden BIM September 2024