• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • Linmathi

Hej! Cykeldag 12 idag. ÄL-sekret sen i förrgår så gissar ÄL sker imorgon eller måndag! Sker i snitt på dag 14 för mig. Är inne på fjärde försöket på andra barnet😊.

• knyttets
    mothertotwo skrev 2024-08-31 08:55:10 följande:
    Det är inte super mycket illamående men ändå tillräckligt att man känner av det lite. Jag får minst hålla mig två timmar till innan jag testar. Men den måste ha ökat mer nu. 

SÅ SPÄNNANDE! Hoppas att NC kan sätta ut ÄL. Då får du också passa på att mysa mycket Skrattande
    Jag har också börjat få ganska mycket symtom vid äl efter att jag fick barn. Tidigare kände jag knappt av det. Men illamående absolut och känsligare för att bli åksjuk just kring både äl och mens.
  • Siripiri
    mothertotwo skrev 2024-08-31 09:02:18 följande:
    Missat mig, men har ingen aning när jag har BIM. Har oregelbunden mens :)
    Ahh du var så självklar att jag glömde kolla Skrikandes

Men ska vi säga typ 11-13/9? ☺️ genomsnittlig lutealfas är ju 13 dagar
  • mothertotwo
    Siripiri skrev 2024-08-31 09:28:47 följande:
    Ahh du var så självklar att jag glömde kolla Skrikandes

Men ska vi säga typ 11-13/9? ☺️ genomsnittlig lutealfas är ju 13 dagar
    Hahaha, jag som trodde att jag syntes mycket! 😂 

Allt hänger på när min ägglossning sker denna månad haha. Men jag gissar på att det bör vara runt den 16/9
  • Anonym (Sladdis2025)
    Linmathi skrev 2024-08-31 09:21:14 följande:

Hej! Cykeldag 12 idag. ÄL-sekret sen i förrgår så gissar ÄL sker imorgon eller måndag! Sker i snitt på dag 14 för mig. Är inne på fjärde försöket på andra barnet😊.

Snyggt?😍Kul att följas åt!
    tempar du eller kör ägglossningstester? Så intressant att höra vad alla kör😊
  • Anonym (Sladdis2025)
    Anonym (Viva) skrev 2024-08-31 09:09:32 följande:

Jag fick mens idag, och har i vanliga fall oregelbunden (dag 53 igår). Räknar därmed med inte med mens något mer i september, men jag hoppar gärna in i tråden ändå 👋🏻

är redo med tempning, ältester och bidrottninggelé denna månaden!

Så välkommen!😍
    första månaden för mig med temp, äl-tester, rosenrot och bidrottninggele! Man tar allt direkt 😂
  • Anonym (Sladdis2025)
    mothertotwo skrev 2024-08-31 08:55:10 följande:
    Det är inte super mycket illamående men ändå tillräckligt att man känner av det lite. Jag får minst hålla mig två timmar till innan jag testar. Men den måste ha ökat mer nu. 

SÅ SPÄNNANDE! Hoppas att NC kan sätta ut ÄL. Då får du också passa på att mysa mycket Skrattande
    Ja uppdatera oss efter test!😍
    sambon slocknade på soffan men han kom inte undan igår 😂
  • Siripiri
    mothertotwo skrev 2024-08-31 09:36:07 följande:
    Hahaha, jag som trodde att jag syntes mycket! 😂 

Allt hänger på när min ägglossning sker denna månad haha. Men jag gissar på att det bör vara runt den 16/9
    Det gör du så jag kollade inte ens efter om du inte var med i listan 😂

Alright! kör vi på de 😎 
    Linmathi skrev 2024-08-31 09:21:14 följande:

Välkommen in i septembergänget! När tror du att du har BIM? ☺️
  • shimano
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-08-30 07:55:42 följande:
    Hehe! Samma som här, får bli varje dag nu iallafall minst 2-3 dagar framåt , hade igår och i förrgår 😍
    Är så gammal så tror inte det tar sig så lätt så lär ta ett bra tag men man måste ju iallafall göra allt man kan😂
    blev det mys igår?😍

Försökte svara igår men hamnade i något spam-filter

Bara att köra på så får vi se hur det går! Vi får följa varandra mot BIM sen då :) hur gammal är du? jag känner mig inte så gammal haha men i barnsammanhang märker jag att andra kan bli stressade vid 30+. 

• angermanlandskan
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-08-31 07:38:42 följande:
    godmorgon! 😁 Jag har dock typ alltid så från någon dag efter mens, typ 4 dagar efter mens framåt till typ 5 dagar innan mens 😄 Så svårt, för minns inte hur det var när jag var gravid..
    men när är BIM? ☺️

Godmorgon! 

Okej, jag har aldrig upptäckt det annat än i slutet av juli när jag plussade. Kanske är något som förekommit annars för mig också, men jag har inte märkt det. ☺️

Jag har BIM imorgon den 1/9! 

Svar på tråden BIM September 2024