Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället
Äter frukost och dricker kaffe🥪☕
Hallonkompott och hallonsylt blir sååå mycket godare utan alla otäcka små frön. Bara att hälla i en sil och sen trycka ut med en sked i tallrik under.
Förstår detta. Det är något med oskyldiga söta djurungar som upplever sorg och övergivenhet i tidig ålder.
Lejonkungen är en gråtmild film av den anledningen. Blir också alltid tårögd när jag ser filmer som Micke och Molle och Oliver & gänget. I början där när alla andra kattungar blir valda och han blir ensam kvar där i regn och rusk. Man får nästan ont i bröstet av tanken på en övergiven och ensam liten kattunge 😭
Precis loggat in och sitter och läser här.
Haft en lugn fredagskväll efter arbetsveckan, skönt.
Destillerar vatten och är inne på SVT-play och tittar på filmen Lilja 4-ever. Det sista vet jag inte varför dock för jag blir alltid nedstämd när jag sett denna film.
Önskar att samma kanal kunde visa filmen Tillsammans (1999) istället. Min favoritfilm av Lukas Moodyson, även om den också har sina mörka stunder.
Får väl diska, köket är rena bombnedslaget.
Är på väg till Stockholm
Kollar på Youtube och äter blodapelsiner. Så mjuka, söta och saftiga klyftor. Man får passa på nu när det är säsong för detta röda citrusguld.
Har inte gjort nåt särskilt annars. Vaknade först igårkväll och har vänt på dygnet. Inte bra. Kommer bli som en halvsovande mumie sen hos systern. Bah!
Är på väg till Stockholm
Kollar på Youtube och äter blodapelsiner. Så mjuka, söta och saftiga klyftor. Man får passa på nu när det är säsong för detta röda citrusguld.
Har inte gjort nåt särskilt annars. Vaknade först igårkväll och har vänt på dygnet. Inte bra. Kommer bli som en halvsovande mumie sen hos systern. Bah!
Haft en lugn fredagskväll efter arbetsveckan, skönt.