• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Lisa)
    Eurydike skrev 2024-12-01 17:43:53 följande:
    Aj! Hoppas foten mår bättre snart 😞
    Tack🙏
    Jag lindade foten hårt som attan så jag slapp svullnaden 🦶
  • Eurydike
    Anonym (Lisa) skrev 2024-12-02 06:26:47 följande:
    Tack🙏
    Jag lindade foten hårt som attan så jag slapp svullnaden 🦶
    Vad bra! Hoppas det känns lite bättre nu 😊 Jag har aldrig stukat foten, så jag vet inte hur snabbt man återhämtar sig.
  • Anonym (Längtar)

Ägnat kvällen åt att hantera son med besvikelser och känslostormar.... eftermiddagen har inte varit enkel med först samtal om min och deras pappas separation, sen träning med idiotisk lagkompis som sa mindre snälla saker så sonen tappade humöret fullständigt och sen besvikelsen att leksaken man ville ha och som fanns tidigare på eftermiddagen inte fanns kvar när man skulle köpa den. Så då skulle sonen rymma hemifrån och det tog sin lilla stund att få honom att gå hem igen... 

Nu värma pizzan vi hade köpt och som hunnit bli kall...

• Anonym (Lisa)
    Eurydike skrev 2024-12-02 19:27:53 följande:
    Vad bra! Hoppas det känns lite bättre nu 😊 Jag har aldrig stukat foten, så jag vet inte hur snabbt man återhämtar sig.
    Foten känns redan lite bättre. Jag läste på nätet att det kan ta upp till några veckor innan man är helt bra i foten 
  • Anonym (Tjorven)

Jag är ute och går med Båtsman🐕

• Anonym (Hm)

Arbetsdagen kändes lång idag.

• Mayjel
    Eurydike skrev 2024-12-01 18:04:53 följande:
    Nu ljög jag aka skrev fel 😅 Jag var på Universeum plus åt julbord, men ska på Liseberg 🙃 
    Hade du roligt på Liseberg? Vissa åkattraktioner är öppna även under julsäsongen men personligen finner jag det lite för kallt att sätta sig i i en sådan, även vid några ynka plusgrader ute. 

Desto mer nöjsamt är det att gå runt bland alla bodar med diverse julrelaterade ting att titta på. Funderar själv på att gå dit nu på söndag och fira andra advent med mamma. Kanske sätta oss i en sån där plastigloo borta vid stora scenen och sippa på en vuxen Irish coffee denna gång. 
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2024-12-05 07:54:50 följande:
    Hade du roligt på Liseberg? Vissa åkattraktioner är öppna även under julsäsongen men personligen finner jag det lite för kallt att sätta sig i i en sådan, även vid några ynka plusgrader ute. 

Desto mer nöjsamt är det att gå runt bland alla bodar med diverse julrelaterade ting att titta på. Funderar själv på att gå dit nu på söndag och fira andra advent med mamma. Kanske sätta oss i en sån där plastigloo borta vid stora scenen och sippa på en vuxen Irish coffee denna gång. 
    Jag hade roligt, men inte på Liseberg. Av någon anledning hade jag missat att det var stängt på måndagen och först trodde jag att julbordet var inne i parken. Det var därför jag upprepade det som ett mantra här i tråden, att jag skulle äta julbord och gå på Jul på Liseberg 😂

Julbordet var fantastiskt (i hotellet precis utanför) och jag har aldrig sett ett så stort dessertbord 🤤 Dagen efter skulle vi ha gått på Liseberg, men nu ska jag gå med en annan kompis istället eftersom jag har gratis inträde för två hela december. Tänkte kolla in kronhusbodarnas julmarknad också! Ja, det låter lite kallt med åkattraktioner nu.

Tycker verkligen att du ska gå dit med din mamma! Det brukar vara väldigt mysigt och maxad julstämning 🤶🏻 Sippa på en Irish coffee i en plastigloo låter mysigt det. Fick du till den där julkalendern med handgjorda praliner? Min kalender är redan på 10 december konstigt nog 😅
  • Anonym (Hm)

Satt upp jul gardinerna idag

• Eurydike
    Anonym (Lisa) skrev 2024-12-04 06:29:53 följande:
    Foten känns redan lite bättre. Jag läste på nätet att det kan ta upp till några veckor innan man är helt bra i foten 
    Vad skönt! Aha! Då får du ta det lite lugnt med foten ett tag.
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag