• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Eurydike
    Anonym (Donnan) skrev 2024-12-13 06:39:47 följande:

Jag ska vara lucia idag för fösta gången i mitt liv 

Spännande! Lycka till och hoppas att luciakronan inte är alldeles för varm och tung ⭐️🤎🕯️
  • Anonym (Donnan)
    Eurydike skrev 2024-12-13 09:43:12 följande:
    Spännande! Lycka till och hoppas att luciakronan inte är alldeles för varm och tung ⭐️🤎🕯️
    Tack!
    Luciakronan var lagom tung fast det blev varmt om skallen när stearinet droppade ner i håret  🕯️
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Donnan) skrev 2024-12-13 18:15:42 följande:
    Tack!
    Luciakronan var lagom tung fast det blev varmt om skallen när stearinet droppade ner i håret  🕯️
    Låter inte så skönt 
  • Eurydike
    Anonym (Donnan) skrev 2024-12-13 18:15:42 följande:
    Tack!
    Det låter inte så skönt! Tur att det bara är lucia en gång om året så håret hinner återhämta sig ☺️
  • Eurydike

Beställer nyårsklänning och äckliga bönor 💃????

• Eurydike
    Eurydike skrev 2024-12-17 01:58:10 följande:

Beställer nyårsklänning och äckliga bönor 💃????

Det skulle vara äckliga bönor där på slutet 😞
  • Anonym (Jag)

Har inte kunnat somna... Behöver prata med "min" kille imorgon om en jobbig sak och om det inte går bra så kommer vi att behöva gå skilda vägar :(

• Anonym (Donnan)
    Anonym (Hm) skrev 2024-12-14 23:39:29 följande:
    Låter inte så skönt 
    Eurydike skrev 2024-12-16 22:20:57 följande:
    Det låter inte så skönt! Tur att det bara är lucia en gång om året så håret hinner återhämta sig ☺️
    Det var värsta var att få bort allt stearin från håret 

• Eurydike
    Anonym (Jag) skrev 2024-12-17 02:08:49 följande:

Har inte kunnat somna... Behöver prata med "min" kille imorgon om en jobbig sak och om det inte går bra så kommer vi att behöva gå skilda vägar :(

Hoppas verkligen att det gick bra med samtalet! Att behöva gå vidare, fast det gör ont, kan vara riktigt tufft 💔
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag