• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-12-24 23:51:43 följande:

Har kan man vara så hjärtlös så man ger tummen ner till alla som önskar en god jul?  

Det undrar jag också
  • Eurydike

Puh! Nyårsklänningen stinker som en hel parfymfabrik och jag tål inte parfym. Har tvättat den nu och hoppas att den har hunnit lukta av sig imorgon 💃

• Mayjel
    Eurydike skrev 2024-12-30 21:44:17 följande:

Puh! Nyårsklänningen stinker som en hel parfymfabrik och jag tål inte parfym. Har tvättat den nu och hoppas att den har hunnit lukta av sig imorgon 💃

Har också varit med om detta ett par gånger. Varför liksom? Dessa klädföretag borde veta bättre. Allergier är ju något globalt. 
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2024-12-30 22:39:30 följande:
    Har också varit med om detta ett par gånger. Varför liksom? Dessa klädföretag borde veta bättre. Allergier är ju något globalt. 
    Trist att du också har varit med om det! Ja, de borde verkligen veta bättre och vissa plagg har jag faktiskt skickat tillbaka enbart på grund av lukten. En gång vädrade jag ett par handskar i två år innan jag kunde använda dem 😅
  • Anonym (Lisa)

Sitter i min soffa och hostar 

Gott Nytt År

• Anonym (Hm)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-12-31 23:47:22 följande:

Sitter i min soffa och hostar 

Gott Nytt År

Krya på dig

Gott Nytt År
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Hm) skrev 2024-12-31 23:58:41 följande:
    Krya på dig