• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Lisa)

Äter frukost och dricker kaffe 🥪☕

• Anonym (Lisa)
    Eurydike skrev 2025-01-12 17:09:20 följande:
    Tack! Tyvärr blev jag tvungen att skjuta på biobesöket lite, men hoppas jag lyckas se Mufasa: Lejonkungen till slut 😊
    Hoppas att du kommer iväg på biobesöket senare denna vecka 🎥
  • Eurydike
    Anonym (Hm) skrev 2025-01-12 23:40:01 följande:
    Ok, håller tummarna att du lyckas
    Anonym (Lisa) skrev 2025-01-13 06:19:03 följande:

Tack för lyckönskningarna! ☺️ Sjukdomen tog mig med storm och sedan dess har jag spenderat den mesta tiden i sängen, men när jag har snörvlat, hostat och febrat klart så ska jag ge det ett nytt försök 🥴
  • Anonym (Hm)
    Eurydike skrev 2025-01-13 18:44:52 följande:
    Anonym (Lisa) skrev 2025-01-13 06:19:03 följande:

Tack för lyckönskningarna! ☺️ Sjukdomen tog mig med storm och sedan dess har jag spenderat den mesta tiden i sängen, men när jag har snörvlat, hostat och febrat klart så ska jag ge det ett nytt försök 🥴
    Krya på digGlad
  • Anonym (Hm)

Så otroligt trött så det får bli att nanna kudden.

• Eurydike
    Anonym (Hm) skrev 2025-01-13 23:03:13 följande:
    Krya på digGlad
    Tack! Nu börjar jag äntligen må bättre 😊
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2025-01-08 08:48:56 följande:

Har inte hunnit göra så mycket idag. Gjorde en god nötkaka och silade en burk hjortronsylt som jag köpte igår. Gillar inte att tugga kärnorna. Drack upp dessa med några kosttillskott och vatten istället.

Känns dumt att slänga kärnorna med tanke på hur dyr syltburken var. Varför är just hjortron så dyrt? 70 kr för en liten struntburk. De smakar inte godare än andra bär heller. Gott att ha till ost och kex ibland dock. 

Har aldrig testat att sila hjortronsylt, men det kanske jag borde göra någon gång 🤔 Ja, det är gott till ost och kex och min favoritsylt på våfflor 😋🧇
  • Eurydike
    Anonym (Hm) skrev 2025-01-14 23:41:44 följande:

Så otroligt trött så det får bli att nanna kudden.

Hoppas du fick sova gott! 😴
  • Mayjel
    Eurydike skrev 2025-01-15 22:23:06 följande:
    Har aldrig testat att sila hjortronsylt, men det kanske jag borde göra någon gång 🤔 Ja, det är gott till ost och kex och min favoritsylt på våfflor 😋🧇
    Ja, gör gärna detta om du också har känsliga tänder som ryser av den hårda och knapriga känslan från frukt och bärkärnor. Jag brukar gå igenom samma procedur med björnbär och hallon. Blir alltid en len och tuggfri liten sås, kompott eller sylt efteråt Glad

Hoppas du är fullt frisk snart så du äntligen kan få titta på de rivaliserande kattbröderna. Lejonkungen är en av mina favvisar bland Disneys alla klassiker. 
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag