• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2025-01-26 06:55:02 följande:

Kollar på Youtube och äter blodapelsiner. Så mjuka, söta och saftiga klyftor. Man får passa på nu när det är säsong för detta röda citrusguld. 

Har inte gjort nåt särskilt annars. Vaknade först igårkväll och har vänt på dygnet. Inte bra. Kommer bli som en halvsovande mumie sen hos systern. Bah!

Det var länge sedan jag åt blodapelsin, men det är gott! 😋
  • Eurydike
    Anonym (Hm) skrev 2025-01-24 23:05:42 följande:

Haft en lugn fredagskväll efter arbetsveckan, skönt.

Det låter skönt det! 🤩
  • Mayjel
    Eurydike skrev 2025-01-26 22:51:33 följande:
    Det var länge sedan jag åt blodapelsin, men det är gott! 😋
    Ja, faktiskt godare än vanliga apelsiner i mitt tycke Glad

Nåt särskilt som händer i Stockholm när du åker dit?
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2025-01-26 22:53:24 följande:
    Ja, faktiskt godare än vanliga apelsiner i mitt tycke Glad

Nåt särskilt som händer i Stockholm när du åker dit?
    Jag får slå till och köpa om jag ser några i affären!

Först och främst ska jag hälsa på en vän, men förutom det så har jag tänkt äta en åttarätters avsmakningsmeny på en vegetarisk restaurang. Jag har velat prova deras mat länge och planerar ofta mina resor kring vad jag ska äta 😅 Dessutom ska jag besöka ett fik med inspiration från 1880-talet. Det ligger i Gamla stan! Förutom det så tänkte jag besöka Vrakmuseet, för jag blev så imponerad av Vasaskeppet förra gången jag var i Stockholm ⛵️
  • Anonym (Hm)
    Eurydike skrev 2025-01-26 22:52:07 följande:
    Det låter skönt det! 🤩
    Det är det😁
  • Anonym (Norrköpingskillen)

ligger i sängen o kollar youtube

• Mayjel
    Eurydike skrev 2025-01-27 22:52:07 följande:
    Jag får slå till och köpa om jag ser några i affären!

Först och främst ska jag hälsa på en vän, men förutom det så har jag tänkt äta en åttarätters avsmakningsmeny på en vegetarisk restaurang. Jag har velat prova deras mat länge och planerar ofta mina resor kring vad jag ska äta 😅 Dessutom ska jag besöka ett fik med inspiration från 1880-talet. Det ligger i Gamla stan! Förutom det så tänkte jag besöka Vrakmuseet, för jag blev så imponerad av Vasaskeppet förra gången jag var i Stockholm ⛵️
    Vad roligt det lät, alla tre upplevelser! 

Ska söka lite efter det där caféet med sitt utbud av gammaldags bakverk. Lät intressant det.
    Önskar dig en trevlig resa i övrigt! Det är fint och trivsamt i Stockholms centrum Solig 
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2025-01-28 00:57:31 följande:
    Vad roligt det lät, alla tre upplevelser! 

Ska söka lite efter det där caféet med sitt utbud av gammaldags bakverk. Lät intressant det.
    Önskar dig en trevlig resa i övrigt! Det är fint och trivsamt i Stockholms centrum Solig 
    Ja, det låter väldigt intressant och alltifrån mat, fika, inredning och kläder ska ha hämtat inspiration från 1800-talet. Stolarna såg träiga och hårda ut, men det får jag leva med 😅 Tack så mycket! Jag reser inte riktigt än, utan ska vänta några veckor tills det blir varmare ute, men jag pratar om det redan nu eftersom jag ser fram emot det. Ja, jag älskar Stockholm och bodde där i två år Solig
  • Eurydike
    Anonym (Hm) skrev 2025-01-27 23:08:50 följande:

Tittar in här😁

Jag med! 😁
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag