• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Lisa)

Tar en paus från julstöket 🤶

• Mayjel

Träffat min syster, svåger och syskonbarn, innan de åker till svärföräldrarna under julhelgen.

Gjorde nyss min egen gubbröra som  vi ska ha på mackan vid jullunch om ett par dagar.

Förvånansvärt gott vilket jag upptäckte vid julbordet jag nyligen var på. Aldrig smakat förut. Lite oväntat också då själva namnet låter ganska oaptitligt. Jag gillar ju inte röriga gubbar men gubbröra var jättegott!

• Mortiscia80

Försöker samla energi till att få upp julgran och prydnader.... Har tre stora lådor med julsaker och försöker passa på att rensa lite när jag ändå håller på, men det är inte mycket som försvinner ändå.

• Anonym (Lisa)

Försöker att ta mig till mina förädlar i trafikkaoset  

• Anonym (Lisa)

God jul🎅🎄

• Anonym (Donnan)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-12-23 12:03:42 följande:

God jul🎅🎄

Tack detsamma 🎄
  • Anonym (Hm)

Önskar alla en riktigt God JulTomte

• Anonym (Att folk aldrig lär sig)

Vill också önska alla härinne en god jul. Utom dig Lasseman. Du förtjänar det inte för du har varit så elak mot mig.

Sen lär du knappast ordna någon trevlig afton för dig själv i vilket fall. Den enda jultradition du tar del av numera är väl nubben gånger tio då. Det ser man ju på kaggen din om inte annat. Får plats många klappar i den jästa bulldegen, den är ju större än tomtefars julsäck. 

• Anonym (Lisa)

Har kan man vara så hjärtlös så man ger tummen ner till alla som önskar en god jul?  

Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag