• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Jag)
    Eurydike skrev 2024-11-10 22:36:12 följande:
    Det låter som att du är på en bra plats i livet! Nu blev jag sugen på både älskare och omelett, men känner jag mig själv rätt så blir det väl pannkaka av alltihop 🥞😂 Jag ska nog ändå försöka svänga ihop en tofuomelett någon dag 😋
    Ja verkligen! Äntligen går livet lite åt rätt håll :) Pannkakor är gott det med ;)
  • Eurydike
    Anonym (Jag) skrev 2024-11-10 23:05:27 följande:
    Ja verkligen! Äntligen går livet lite åt rätt håll :) Pannkakor är gott det med ;)
    Vilken tur då! ☺️ Ja, det är faktiskt sant 😃
  • Anonym (Hm)

Precis tittat klart på Wallander.

• Mayjel

Öppnat och provsmakat min nyinköpta valnötsolja från Lidl. Väldigt god olja får jag säga och lätt att dricka en tsk av om man vill ta den med vitaminerna.

Betydligt mer smaklig än avokadooljan som jag hittills använt till samma sak. Ska ha oljan i en saftig nötkaka också är det tänkt. Blir gott det. 

Ska nog köpa två flaskor till under denna vecka då en valtnötsolja på 250 ml kostar endast 35 kr på Lidl. Jämför med onlineshoppar där man får betala runt 200. Man får passa på medan generositeten står i blom. 

Just nu håller jag på att göra varm choklad för resten av veckan med olika smaksättningar. Mint är nog min favorit hittills. Lagom uppiggande med varm choklad av kvalitetskakao och inte med samma hypereffekt som koffein. Det är jag tacksam för.

• Eurydike
    Mayjel skrev 2024-11-09 11:04:02 följande:

Inte hunnit göra så mycket än. Vaknade tidigt, ångade kläder och mina trasor och tvättsvampar så dessa blev lite fräscha. 

Ska duscha snart och sedan koka upp lite varm choklad och skära upp min pandoro i bitar. Gå ner till granntjejen med mitt fika. Blir nog trevligt. Pandoro är gott. 

Hoppas det blev trevligt och att granntjejen tyckte fikat var gott! 😋
  • Mortiscia80

Sugen på att baka... Sugen på lite allt möjligt egentligen haha! Men Silviakaka och äppelpaj är det jag tänker på just nu iaf.

• Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-11-11 22:55:19 följande:

Sugen på att baka... Sugen på lite allt möjligt egentligen haha! Men Silviakaka och äppelpaj är det jag tänker på just nu iaf.

Mmm nu blev jag sugen på båda, plus äppelkaka 🤤 Trots att jag redan är mätt 😅
  • Anonym (Lisa)
    Eurydike skrev 2024-11-10 22:38:28 följande:

Dags att träna spaghettiarmarna inför beach 2030 💪

Du är ute i god tid 
  • Anonym (Lisa)

Ska snart åka till jobbet 🚗

• Anonym (Donnan)
    Anonym (JJ) skrev 2024-11-01 15:57:33 följande:
    Hoppas du inte blåser bort utan att vinden istället blåser lite självförtroende i dig :) 
    Självförtroende blåste tydligen förbi mig efter som det inte har blivit bättre 
  • Anonym (Donnan)

Sitter på en jätte varm buss 🥵

• Mayjel
    Anonym (Donnan) skrev 2024-11-12 18:18:19 följande:

Sitter på en jätte varm buss 🥵

Sitter också på en buss i detta nu. Fast här är det svalt Glad 
  • Eurydike
    Anonym (Lisa) skrev 2024-11-12 06:19:24 följande:
    Du är ute i god tid 
    Det är bäst att börja i tid 😉
  • Anonym (JJ)
    Anonym (Donnan) skrev 2024-11-12 18:16:17 följande:
    Självförtroende blåste tydligen förbi mig efter som det inte har blivit bättre 
    Tråkigt att höra. Hoppas det blåser mindre idag åtminston.
  • enola
    Eurydike skrev 2024-11-10 22:36:12 följande:
    Det låter som att du är på en bra plats i livet! Nu blev jag sugen på både älskare och omelett, men känner jag mig själv rätt så blir det väl pannkaka av alltihop 🥞😂 Jag ska nog ändå försöka svänga ihop en tofuomelett någon dag 😋
    Tofuomelett är gott!

Själv ska jag alldeles strax åka till mitt underbara jobb. Eller kanske snarare mitt halvtråkiga jobb och mina underbara kollegor Hjärta
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag