Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället
Dags att träna spaghettiarmarna inför beach 2030 💪
Precis tittat klart på Wallander.
Öppnat och provsmakat min nyinköpta valnötsolja från Lidl. Väldigt god olja får jag säga och lätt att dricka en tsk av om man vill ta den med vitaminerna.
Betydligt mer smaklig än avokadooljan som jag hittills använt till samma sak. Ska ha oljan i en saftig nötkaka också är det tänkt. Blir gott det.
Ska nog köpa två flaskor till under denna vecka då en valtnötsolja på 250 ml kostar endast 35 kr på Lidl. Jämför med onlineshoppar där man får betala runt 200. Man får passa på medan generositeten står i blom.
Just nu håller jag på att göra varm choklad för resten av veckan med olika smaksättningar. Mint är nog min favorit hittills. Lagom uppiggande med varm choklad av kvalitetskakao och inte med samma hypereffekt som koffein. Det är jag tacksam för.
Inte hunnit göra så mycket än. Vaknade tidigt, ångade kläder och mina trasor och tvättsvampar så dessa blev lite fräscha.
Ska duscha snart och sedan koka upp lite varm choklad och skära upp min pandoro i bitar. Gå ner till granntjejen med mitt fika. Blir nog trevligt. Pandoro är gott.
Nu är jag pizzamätt 🍕
Sugen på att baka... Sugen på lite allt möjligt egentligen haha! Men Silviakaka och äppelpaj är det jag tänker på just nu iaf.
Sugen på att baka... Sugen på lite allt möjligt egentligen haha! Men Silviakaka och äppelpaj är det jag tänker på just nu iaf.
Dags att träna spaghettiarmarna inför beach 2030 💪
Ska snart åka till jobbet 🚗
Sitter på en jätte varm buss 🥵
Sitter på en jätte varm buss 🥵
Just tittat klart på Pirate bay