• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Freddie K

Väntar på att få åka till jobbet. .

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-11-07 06:19:31 följande:

Väntar på att få åka till jobbet. .

Hoppas väntan är över vid det här laget! 😅
  • Eurydike
    Anonym (Hm) skrev 2024-11-03 00:42:08 följande:

Ska ta och hoppa i säng

Hoppa inte för långt bara 😉
  • Mayjel

Inte hunnit göra så mycket än. Vaknade tidigt, ångade kläder och mina trasor och tvättsvampar så dessa blev lite fräscha. 

Ska duscha snart och sedan koka upp lite varm choklad och skära upp min pandoro i bitar. Gå ner till granntjejen med mitt fika. Blir nog trevligt. Pandoro är gott. 

• Anonym (Hm)
    Eurydike skrev 2024-11-07 22:08:16 följande:
    Hoppa inte för långt bara 😉
    Skrattande
  • Anonym (Jag)

Har just avnjutit en omelett, tänker på den underbara natten som jag har haft med min älskare och gläder mig åt det fina meddelandet han skickade för en stund sedan Solig{#emotions_dlg.flower}Hjärta

• Eurydike
    Anonym (Jag) skrev 2024-11-10 15:05:58 följande:

Har just avnjutit en omelett, tänker på den underbara natten som jag har haft med min älskare och gläder mig åt det fina meddelandet han skickade för en stund sedan Solig{#emotions_dlg.flower}Hjärta

Det låter som att du är på en bra plats i livet! Nu blev jag sugen på både älskare och omelett, men känner jag mig själv rätt så blir det väl pannkaka av alltihop 🥞😂 Jag ska nog ändå försöka svänga ihop en tofuomelett någon dag 😋
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag