• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hm)
    Eurydike skrev 2024-10-23 22:49:11 följande:

Loppisfyndar! 🤑

Hittade nåt kul?
  • Mayjel

Beställt lite kläder online, gjort varm choklad, konditionstränat, gjort inköpslistor inför morgondagen.

Längtar till i eftermiddag då jag ska åka in till torget och köpa en ihopsättbar julkalender från butiken Normal. Har länge velat ha en sådan.

Käckt att kunna fylla sin egen kalender med chokladbitar eller vad man nu föredrar att lägga däri. 

• Eurydike
    Anonym (Hm) skrev 2024-10-24 23:57:12 följande:
    Hittade nåt kul?
    Jag hittade en fin taklampa, vilket jag har letat efter länge 🤩 Egentligen letade jag efter julpynt också, sådana där gamla glaskulor som är så fina att hänga i granen, men det hittade jag tyvärr inte. I år kommer jag att hänga upp tofsarna från mina tofflor i granen. De ser ut som små snöbollar om jag sätter ett snöre i dem. Jag klippte av dem eftersom jag störde mig på dem 😅
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2024-10-25 00:19:31 följande:

Beställt lite kläder online, gjort varm choklad, konditionstränat, gjort inköpslistor inför morgondagen.

Längtar till i eftermiddag då jag ska åka in till torget och köpa en ihopsättbar julkalender från butiken Normal. Har länge velat ha en sådan.

Käckt att kunna fylla sin egen kalender med chokladbitar eller vad man nu föredrar att lägga däri. 

Hoppas du fick tag på kalendern! Ja, det låter verkligen käckt att kunna fylla den med vad man vill 👌
  • Mayjel
    Eurydike skrev 2024-10-25 18:22:54 följande:
    Hoppas du fick tag på kalendern! Ja, det låter verkligen käckt att kunna fylla den med vad man vill 👌
    Japp! Valde en med ett vackert julmotiv och strax innan 1 december så ska jag åka ner till chokladboden och köpa 48 praliner att fylla den med.
    En till både mig och mamma då luckorna i denna kalender är stora. Skulle rentav få plats leksaker och mindre bildböcker bakom dem.

Kanske att julkalendern jag köpte är ämnad för barn i första hand men det gör inget. Vi vuxna vill också fira dagarna i december fram till julafton  Tomte
  • Anonym (Längtar)

Jobbat, tränat, ätit åt helvete för mycket (känner mig fortfarande tokmätt över 3 timmar senare), badat varmt, chattat med vännen som är på äventyr med ena barnet. Är ensam då mina ska spendera höstlovet hos pappa. 

Saknar min vän, 2v sedan vi sågs.

• Anonym (Lisa)

Sitter och varvar ner efter en joggingtur 

• Eurydike
    Anonym (Lisa) skrev 2024-10-26 10:52:43 följande:

Sitter och varvar ner efter en joggingtur 

Bra joggat! ⭐️
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag