• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2024-10-25 21:31:02 följande:
    Japp! Valde en med ett vackert julmotiv och strax innan 1 december så ska jag åka ner till chokladboden och köpa 48 praliner att fylla den med.
    En till både mig och mamma då luckorna i denna kalender är stora. Skulle rentav få plats leksaker och mindre bildböcker bakom dem.

Kanske att julkalendern jag köpte är ämnad för barn i första hand men det gör inget. Vi vuxna vill också fira dagarna i december fram till julafton  Tomte
    Det låter som en bra plan! Jag älskar lyxiga chokladpraliner och kan tänka mig att din mamma verkligen kommer uppskatta en så fin kalender 🤩 Förra året råkade jag köpa min kalender för tidigt och åt upp hela innan december, så i år får jag inte göra om samma misstag 😅 Det kan vara så att kalendern är tänk för barn, men den passar ju egentligen alla eftersom man själv bestämmer vad man stoppar i den. Häromdagen åt jag årets första lussekatt! 😋
  • Mayjel

Chillar i soffan efter en dag hos syskonet med förberedelser inför Halloween. Satt ihop spökhus i svart pepparkaka med nevöerna och byggt med Lego. Skönt att vara tillbaka i lugnet nu.

• Mayjel
    Eurydike skrev 2024-10-26 20:59:13 följande:
    Det låter som en bra plan! Jag älskar lyxiga chokladpraliner och kan tänka mig att din mamma verkligen kommer uppskatta en så fin kalender 🤩 Förra året råkade jag köpa min kalender för tidigt och åt upp hela innan december, så i år får jag inte göra om samma misstag 😅 Det kan vara så att kalendern är tänk för barn, men den passar ju egentligen alla eftersom man själv bestämmer vad man stoppar i den. Häromdagen åt jag årets första lussekatt! 😋
    Ja, och praktiskt med stora luckor som rymmer två chokladpraliner. Då får både mamsingen och jag varsin per dag. Ska tipsa systern min också som faktiskt har barn. Tror de skulle gilla en sån kalender.

Gott med lussebulle. Bakat själv då?
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2024-10-26 21:04:58 följande:
    Ja, och praktiskt med stora luckor som rymmer två chokladpraliner. Då får både mamsingen och jag varsin per dag. Ska tipsa systern min också som faktiskt har barn. Tror de skulle gilla en sån kalender.

Gott med lussebulle. Bakat själv då?
    Det tror jag också att de skulle! 🤩

Nej, de hade faktiskt lussebullar på ICA redan nu. Jag åt den direkt ur påsen på vägen hem. Men lite närmare jul brukar jag julbaka tillsammans med några kompisar. Det är en tradition vi har och då bakar vi säkert lussebullar, knäck och marsipanfigurer 😋
  • Livets goda

Sitter å väntar på att affären ska öppna blev sugen på ost fralla tillfrukost:)

• SannnaB

Nyvaken. Letar efter någon att chatta med. Helst en kvinna. 

• Anonym (Att folk aldrig lär sig)

Kontaktannonser är inte tillåtna på Familjeliv, särskilt inte sådana av sexuell natur. Sök nån annanstans, t.ex. en riktig sexsida ,vilket Familjeliv verkligen inte är.

• Anonym (Lisa)
    Eurydike skrev 2024-10-26 20:53:59 följande:
    Bra joggat! ⭐️
    Tack 🙂
  • Anonym (Lisa)

Är på väg till badhuset 🏊?♂️

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-10-27 10:55:04 följande:

Är på väg till badhuset 🏊?♂️

FL plockade sönder emojisen 🙁
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag